اخبار روز

سرنوشت بانک پرسپولیس نامشخص است عثمر یا عمو یا … می آید؟

باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر تصمیم نهایی اسمار ویرا است اما با این وجود گزینه های مختلفی را برای انتخاب سرمربی جدید در نظر گرفته است.

به گزارش تسنیم، اسمار پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر، بدون امضای قرارداد جدید از ایران رفت و پس از گذشت یک هفته، هنوز پاسخ نهایی را به مدیران باشگاه نداده است که آیا باید در پرسپولیس بماند یا خیر.

این مربی برزیلی با وجود مذاکره با باشگاه بویرام تایلند هنوز قراردادی امضا نکرده و روز گذشته در تماسی تلفنی این موضوع را به رضا درویش گفت.

در این تماس، عثمر از درویش 3 روز دیگر فرصت خواست تا پاسخ نهایی خود را بدهد، اما باشگاه پرسپولیس امید زیادی به بازگشت این مربی ندارد و مذاکرات با سرمربی جدید آغاز شده است، البته درویش پس از توافق مالی با اسمار با او موافق است. مشکلات پیش آمد، او تلاش کرد تا موافقت این مربی برزیلی را برای بازگشت به ایران جلب کند.

با توجه به بازدید پایان هفته گذشته مدیران باشگاه، علیرغم شایعات مطرح شده، باشگاه پرسپولیس حضور فعالی در نقل و انتقالات نداشته و از روز گذشته تحقیقات خود را آغاز کرده و تاکنون مذاکره جدی با گزینه ای انجام نشده است.

شنیده می شود در صورت قطعی شدن جدایی اسمار، تنها گزینه داخلی پرسپولیس «علی دایی» است که رضا درویش همیشه علاقه خاصی به همکاری با او داشته اما مشکلات و موانعی در این راه وجود دارد.

پرسپولیس در این شرایط و در صورت قطع همکاری با اسمار به احتمال زیاد به گزینه خارجی تکیه خواهد کرد و به همین دلیل شایعه مذاکره با دراگان اسکوچیچ به وجود آمده است. پیگیری ها نشان می دهد قرمزها در حال بررسی چند گزینه خارجی دیگر هستند اما تاکنون مذاکره ای با آنها انجام نشده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر جلسه ای با مالکان جدید این باشگاه هستند تا فعالیت نقل و انتقالاتی را آغاز کنند و به جمع بندی نهایی برای تمدید قرارداد، جذب بازیکن و انتخاب سرمربی جدید برسند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا