اخبار ورزشی

سرمربی تیم ملی آمریکا از ایرانی ها عذرخواهی کرد

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: واقعا ناراحتم، متاسفم و بابت این وضعیت عذرخواهی می کنم.

به گزارش آرش آنلاین، تیم والیبال ایران امروز (جمعه 11 تیر) در هفتمین دیدار خود در رقابت های لیگ ملت های 2023 در شهر روتردام هلند به مصاف آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب این تیم شد.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در ارزیابی خود از این دیدار گفت: هر دو تیم والیبال باکیفیتی به نمایش گذاشتند و مسابقه بسیار نزدیک بود. سرویس های خوب رمز پیروزی آمریکا در این دیدار بود که از آن بهره بردیم و در سیستم پخش پاس و توپ ایران با مشکل مواجه شدیم و این تفاوت دو تیم در این دیدار بود.

جان اسپارو همچنین به موضوع صدور روادید برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت ها واکنش نشان داد و گفت: واقعاً ناامید و ناراحت هستم. من به عنوان یک مربی درک می کنم که مربی می خواهد بهترین بازیکنانش را داشته باشد.

وی با بیان اینکه مطمئن نیستم چه کسانی در این زمینه تاثیرگذار هستند یا کدام بازیکنان یا اعضای کادرفنی با مشکل مواجه شده اند، تصریح کرد: اینکه تیم والیبال ایران بخواهد به طور کامل اعضای خود را برای همراهی آموزش دهد، کاملا منطقی و قابل درک است. از این بابت متاسفم. من از جزئیات این مشکل اطلاعی ندارم. من نمی دانم مسئول عدم صدور ویزا کیست.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا درباره رد محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی اضافه کرد: وقتی سه ستاره تیمم ویزا نمی گیرند به عنوان سرمربی خیلی عصبی و بی دفاع می شوم. این موضوع بسیار پیچیده است و من شرایط را درک می کنم. می شد هیجان را روی زمین دید. از این موضع عذرخواهی می کنم./ایرنا

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا