اخبار روز

سرمایه گذاری 6 میلیارد دلاری عربستان و امارات در عراق!/جزئیات

به نقل از شمانیوز، امارات متحده عربی و عربستان سعودی 6 میلیارد دلار بودجه برای توسعه تجارت و سرمایه گذاری در عراق اختصاص داده اند.

فدراسیون اتاق های بازرگانی عراق اعلام کرد که با هر دو کشور امارات متحده عربی و عربستان سعودی برای تشکیل شوراهای تجاری به توافق رسیده است.

عبدالرزاق الزهری، دبیر فدراسیون اتاق های بازرگانی عراق، گفت: این کشور در تلاش است تا ساختاری یکپارچه برای فعالیت های تجاری در راستای توسعه تجارت جهانی به ویژه در حوزه گمرک و امور مرتبط ایجاد کند.

وی گفت که فدراسیون اتاق های بازرگانی عراق از حمایت خوبی از کابینه عراق برخوردار شده است و ریاض و ابوظبی نه تنها بر توسعه تجارت متمرکز هستند، بلکه می خواهند در برخی از پروژه های عراق نیز سرمایه گذاری کنند.

الظهوری افزود: امارات متحده عربی و عربستان سعودی هر کدام 3 میلیارد دلار برای توسعه فعالیت های خود در زمینه تجارت و سرمایه گذاری در عراق اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: موقعیت جغرافیایی عراق به این کشور اهمیت ویژه ای در عرصه تجارت جهانی داده است به ویژه اینکه در مسیر انتقال کالا بین اروپا و آسیا قرار دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا