heres how much bitcoin btc elon musks tesla and spacex currently hodl ramzarz min

پلتفرم تحلیلی آرخام (Arkham) به‌تازگی ارزش دارایی‌های بیت‌کوین متعلق به شرکت‌های ایلان ماسک، تسلا و اسپیس‌اکس را افشا کرده است. این افشاگری در پی افزایش قیمت بیت‌کوین پس از کاهش ۵۰ واحدی نرخ بهره که اوایل این ماه توسط فدرال‌ رزرو ایالات متحده اعمال شد، صورت می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌های اخیر، این شرکت‌ها در مجموع حدود ۱.۳ میلیارد دلار بیت‌کوین دارند که معادل تقریباً ۱۹,۷۸۸ بیت‌کوین در قیمت فعلی بازار است. این دارایی‌ها نشان‌دهنده دیدگاه مثبت ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و اسپیس‌اکس، نسبت به این ارز دیجیتال اصلی است.

به گزارش رمز ارز نیوز، پیش‌تر و در مارس ۲۰۲۴ گزارش شده بود که تسلا حدود ۷۸۰ میلیون دلار بیت‌کوین دارد، در حالی که ارزش دارایی‌های بیت‌کوین شرکت اسپیس‌اکس حدود ۵۶۰ میلیون دلار گزارش شده بود.

تسلا در فوریه ۲۰۲۱ با خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت‌کوین به بازار این ارز دیجیتال وارد شد و اعلام کرد که هدف از این خرید، تنوع‌بخشی به سرمایه و حداکثر کردن بازده‌ها است.

همچنین، تسلا اعلام کرده بود که به زودی پرداخت‌ها در قالب بیت‌کوین را برای محصولات خود خواهد پذیرفت. در آن سال، ایلان ماسک در کنفرانس آنلاین “The B Word” نیز اعلام کرده بود که خودش، تسلا و اسپیس‌اکس، بیت‌کوین دارند.

قیمت بیت‌کوین به‌دنبال کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی ایالات متحده، روز جمعه به بالاترین سطح یک ماه گذشته، یعنی ۶۶,۴۸۰ دلار رسید. هرچند که بیت‌کوین پس از این افزایش، برخی از دستاوردهای خود را از دست داده، اما همچنان در بازه ۶۵,۰۰۰ دلار در حال تثبیت و نوسان است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت‌کوین ۶۵,۶۲۴ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۱۰ درصد و در هفته گذشته ۴.۶۶ درصد افزایش داشته است. با این حال، حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال با افتی ۴۷.۵۹ درصدی مواجه شده است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما