اخبار روز

پیام جدید سرلشکر باقری!/جزئیات

تسنیم نوشت: رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران فرا رسیدن چهل و چهارمین سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را در پیامی تبریک گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

به نام خدا

5 آذر هر ساله در این ماه، «تشکیل بسیج مستضعفین»به نمایندگی از معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود و یکی از مظاهر انکارناپذیر الطاف الهی به شمار می رود. و برکات انقلاب اسلامی و نقطه عطفی درخشان در تاریخ میهن اسلامی است.

امروز پس از گذشت 44 سال از کاشت نهال بسیج، شاهد درخت تنومند و تنومندی هستیم که سایه آن فراتر از عرصه های سازندگی محرومیت زدایی و کم‌برخورداری‌ها  و مقابله موفق با حوادث غیر مترقبه و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با تأثیر اندیشه و فلسفه خارج از جغرافیای ایران، پایگاه امن و بی‌پیوند ملت‌های مسلمان منطقه به‌ویژه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین شده است.

بسیج جوهره حرکت جوانان انقلاب و کسانی است که خواهان اعتلای میهن هستند تا با تفکر جهادی و انقلابی به نیازهای انقلاب، نظام و میهن اسلامی پاسخ دهند.

بسیج در حافظه تاریخی این کشور منشأ خیر و برکت و خدمات ارزنده به ملت شریف و نجیب ایران است و برای همیشه در تاریخ میهن اسلامی باقی خواهد ماند و نیرویی قوی و شایسته برای کشور خواهد بود. ظهور و رشد نسل های جوان مسئول جامعه در پاسخ به الزامات و مقتضیات ایران قوی و شایسته خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد، نام، یاد و آرمان های والای شهدای بسیج، چهل و چهارمین سالگرد تأسیس «سازمان بسیج مستضعفین و ارتش 20 میلیونی» را به اقشار مختلف ملت ایران به ویژه علما و فرمانده معظم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان و مسئولان و بسیجیان صادق، مخلص، شجاع و فعال در این سازمان؛ من تبریک می گویم و از تلاش های مصمم آنها سپاسگزارم. موفقیت روزافزون عزیز بسیج را در دستیابی به ایران قدرتمند از خداوند متعال خواستارم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا