اخبار روز

سردار ناصر طحانی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس استان سمنان به خیل همرزمان شهید پیوست.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از استان سمنان، وی در دوران سربازی 22 ساله بود و امروز پس از تحمل سال ها درد و رنج به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر شهید و نماز مغرب و عشا عصر امروز در مسجد الزهرای سمنان برگزار می شود.

تشییع خودروی پیکر این شهید والامقام چهارشنبه سومین روز ساعت 9 صبح انجام می شود مرداد در مسیر معراج شهدا تا میدان کشاورز سمنان خواهد بود و مردم قدرشناس سمنان پیکر این شهید را از میدان کشاورز تا بارگاه مطهر امامزاده علی اشرف سمنان همراهی می کنند.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از استان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و نماینده ولی فقیه در استان سمنان با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای ضمن تبریک این جانباز سرافراز و تسلیت شهادت آن مرحوم. متن آن به شرح زیر است:

***نام خداوند بخشنده

و صابران را بشارت ده که چون مصیبتی به آنان رسد می گویند: ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم.

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون زحمات شهدا و رشادت های جانبازان سرافرازی است که به میثاق وفادار ماندند و برای اعتلای خط سرخ شهادت و میراث ارزشمند شهدا تلاش کردند.

آنان که دیروز پیشگامان نبرد حق با دروغ بودند و امروز رزمندگان میدان صبر و استقامت هستند.

خبر درگذشت شهید صبور و فقید این دیار شهید ناصر طحانی که همزمان با ایام محرم به یاران شهیدش پیوست و به عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداخت. ).

این جانباز سرافراز پس از سالها مجاهدت خالصانه و دلیرانه در میدان های رزم و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا نام خود را در لوح زرین مجاهد مجاهد در راه زندگی جاودانه ثبت کرد.

از طرفی این ضایعه را به خانواده ایشان و مردم شهیدپرور استان به ویژه مردم استان سمنان تسلیت و تبریک عرض می نمایم.

2. سرتیپ منصور شوقانی – فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان.

***پیام تسلیت حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی به مناسبت شهادت جانباز 70 درصد ناصر طحانی;

نام خداوند بخشنده

ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

خبر درگذشت جانباز سرافراز و فداکار شهید ناصر طحانی موجب تأثر و تأثر فراوان اینجانب شد.

این جانباز گرانقدر که در دوران دفاع مقدس حماسه های ماندگار رشادت و ایثار را از خود بر جای گذاشت پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی به دیدار همرزمان شهیدش شتافت و به خیل شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پیوست.

به راستی شهادت این جانباز سرافراز در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران مکرمش، به مقام والای ایشان فضیلت و معنویت خاصی بخشید.

ضمن عرض تسلیت و همدردی اینجانب به خانواده محترم این شهید والامقام به ویژه همسر صبور و ایثارگر ایشان، از خداوند متعال برای این خانواده محترم صبر و اجر جزیل و برای این شهید سعید علو درجات و همسفری مسئلت دارم. ائمه اطهار (ع)

اینجانب ضمن تسلیت به ایثارگران استان سمنان و به ویژه مردم متدین شهرستان سمنان که همواره در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند، از خداوند متعال برای آنان صبر، اجر و سلامتی مسئلت دارم. .

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی نماینده فقیه در استان سمنان

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا