اخبار روز

سردار سلامی: دشمن برای سال تحصیلی جدید برنامه دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی خواهد داشت، گفت: نقشه های دشمن سلسله مراتبی ندارد و همه باید در همه حال با همه راهبردهای دشمن مبارزه کنند. برنامه ریزی شود تا بچه ها ابزار دشمن نشوند.»

سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز یکشنبه در دومین کنگره معلمان انقلاب اسلامی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران وارد جهان شده است تا در ادامه رسالت خود چهره جهان را تغییر دهد. ویژگی اصلی انقلاب ما رهایی انسان از بردگی ظالم است. او مدرن است.

فرمانده کل سپاه افزود: کتاب آموزی و تزکیه نفس یکی از رسالت های پیامبران بزرگوار است و انقلاب ما برای شناخت حق و رد باطل به وجود آمده است.

سردار سلامی با اشاره به اهداف تمدنی انقلاب اسلامی و تلاش مستکبران برای مقابله با آن، خاطرنشان کرد: آزادی، عدالت، کرامت انسانی، اخلاق، معنویت و آزادی از اهداف انقلاب اسلامی است، اما گستره این شعائر را در بر می گیرد. قلمرو به نفع قدرت های جهانی است. بنابراین همه شیاطین جهان با این انقلاب مخالفند.

وی با اشاره به اینکه دنیای استکبار که حیات خود را تداوم سلطه بر همه جهان می بیند، تحمل شعارهای انقلاب را ندارد، تصریح کرد: انقلاب ما سال ها جنگیده و 45 سال برای این حقایق، حوزه های نفوذ انقلاب است. تبدیل به میدان جنگ شوند زیرا دشمنان ما تجلی نور خدا را در زمین تحمل نمی کنند و این خاموش شدن نور خدا سنت بانیان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌های جنگ، نقاط ضعف استکبار را شناسایی کرده و مجهولات خود را به اطلاعات تبدیل کرده‌ایم و با وجود جو کاذب به قدرت واقعی دشمن پی برده‌ایم. «آنها آن را خلق کردند و ما آن را خلق کردیم، نقاط قوت و ضعف دشمنان خود را ارزیابی کردیم و توانستیم آنها را شکست دهیم.

سردار سلامی تصریح کرد: تربیت، تزکیه، اخلاق، کرامت و… رکن اصلی رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است و تربیت در بطن این عرصه است. روح و جسم جامعه پنهان است و معلمان پدید آورنده اندیشه و منش یک جامعه هستند. گسترش علم و بدن از فضایلی است که خداوند به پیامبران عنایت می کند و تربیت است که روح و جسم کودکان و نوجوانان را تقویت می کند.

وی با تاکید بر نقش مدارس در تعیین سرنوشت جوامع، تصریح کرد: مردم از مدارس خود فارغ التحصیل می شوند که جهان را هدایت می کند و احیای یکی از آن دانش آموزان، احیای همه بشریت است و معلمان یکی از منابع بزرگ هستند. از الهام. ” .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ دشمن با ما، بحث جایگزینی منابع الهام است که معلم مظهر فضایل یک جامعه و سرچشمه آن الهام و شخصیت است. معلم در شاگرد تکثیر می شود و معلم پرورش دهنده روح و هویت آفرین و اوج فضیلت است.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن با سرگرم کردن دانش آموزان در فضای مجازی قصد دارد جایگزین های مخربی برای ما ایجاد کند، تصریح کرد: بحران های هویتی بزرگترین آسیب جوامع غربی است. نقشی در تعلیم و تربیت غربی دارند و دریافته اند که باید در جهت اهداف هویت سازی و پرورش ایمان و اخلاق تلاش کنند زیرا مارپیچ نزولی غرب ناشی از این هرج و مرج و فروپاشی اخلاقی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جامعه غربی کارکرد خود را از دست داده است و می خواهند با ادامه این مسیر کشور ما را در چنین بحرانی فرو ببرند.

سردار سلامی تصریح کرد: باید یک قطب نمای اخلاقی در درون جوانان ایجاد کنیم و معلم نیز یک قطب نمای بیرونی است و وقتی این دو قطب نما همسو شوند شخصیت دانش آموز شکل می گیرد و مقدمه این است که بین خانه و مدرسه تطابق فرهنگی وجود داشته باشد. و مسجد بنابراین نباید در این مکان ها ارزش های متفاوتی وجود داشته باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شخصیت جوانان ما در خطر است و می خواهند برائت جوانان ما را بگیرند، بنابراین نباید اجازه دهیم و این وظیفه مدرسه است. چرا که مدرسه فقط محل انتقال علم نیست و باید برای حفظ هویت فرهنگی، دینی و شناختی جوانان ما تلاش کرد، زیرا کودکان و نوجوانان بسیار از مدرسه و معلم الگو می گیرند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه معلمان چراغ راه و منبع الهام ما هستند، ویژگی های یک معلم خوب را تبیین کرد و اظهار داشت: معلم باید تلاش کند تا در کلاس درس الهام بخشد و از اتلاف وقت و وقت دانش آموز خودداری کند. باید شوخ طبع باشد.» و بین خود و دانش آموزان صمیمیت ایجاد کرد، باید آموزش حل مسئله و شهامت ابراز وجود داشته باشد، گفتگوی انتقادی داشته باشد، اعتماد به نفس را در دانش آموزان ایجاد کند و بداند که همه دانش آموزان نیستند. یکسان و برای هر دانش آموز نسخه مخصوص به خود را دارند، صداقت و وفاداری برای آموزش دادن به دانش آموزان و پرورش حس خلاقیت، ابتکار و شهامت اخلاقی.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه معلمان در بطن این جنگ نرم و مهمترین عناصر این جنگ قرار دارند، گفت: خیر در مقابل شر، خیر در برابر بد و… وجود دارد. اینجا هیچ نقطه بی طرفی در جهان و درگیری وجود ندارد. دنیایی وجود دارد که در مورد تسخیر ارواح است و هر معلمی پایگاهی پیشرو در برابر سیاست دشمن است.

سرلشکر سلامی همچنین تاکید کرد: نقشه های دشمن سلسله مراتبی ندارد و همه باید در همه حال با همه راهبردهای دشمن مبارزه کنند. اما در میدان جنگ به سختی تلفاتی وجود دارد، ما همه امید خود را از دست می دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال تحصیلی جدید برنامه ریزی خواهد داشت، تاکید کرد: برنامه ریزی در این زمینه باید به گونه ای باشد که کودکان ابزار دشمن نشوند، شایسته پیشرفت است. و باید خانواده ها را آگاه کرد و اجازه ندهیم مصداق ها قلب و چهره جوانان ما را آلوده کند و یا افکار آنها ذهن دانش آموزان ما را آلوده کند.

سرلشکر سلامی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند همه جوانان غرب تا شرق جهان را غیرآمریکایی کنند تا همه جوانان جهان همزمان سه ویژگی اعتقادات مشترک داشته باشند، اطلاعات یکسان و یکسان. همان سبک زندگی.” وی تصریح کرد: قدرت تشخیص چیزی است که باید در جوانی ایجاد کنیم و باید جوانان خود را نسبت به دشمنی که با کلمات فریبنده ای مانند آزادی می آید آگاه کنیم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا