اخبار روز

سردار دهقان و سردار علایی در مراسم سالگرد چهره محبوب نازی آباد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، این مراسم به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سردار سید علی ثانی خانی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ناصر نقویان و سردار حسین علایی برگزار شد. در این مراسم سردار حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان و عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در مجلس حضور داشتند.

سردار سید علی ثانی خانی از جانبازان و جانبازان دفاع مقدس، سرباز بازنشسته سپاه پاسداران و برادر شهیدان سیدمحمد و سید حسن صنیع خانی پس از مدت ها بیماری دار فانی را وداع گفت. سیدعلی صنیع خانی فرزند سیدموسی و از فعالان انقلابی علیه رژیم شاه در سال 1328 در قم در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد. سید علی ثانی خانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده فنی دانشگاه تهران بود که به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از این انتصاب از ادامه تحصیل انصراف داد.

وی که در دوران دفاع مقدس دچار جراحات شیمیایی شد، از سرداران بازنشسته سپاه و برادر بزرگ سردار شهید سید محمد ثانی خانی، موسس و فرمانده ترابری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

او از اولین مسئولین کمیته و سپاه در جنوب تهران بود و حتی قبل از انقلاب نیز خود را وقف آموزش و رسیدگی به دانش آموزان محروم جنوب تهران و خانواده هایشان کرد. کاری که در قالب یک تشکل مردم نهاد تا آخرین روزهای عمر پربرکتش بی وقفه ادامه می دهد.

سردار دهقان و سردار علایی در مراسم سالگرد چهره محبوب نازی آباد

سردار دهقان و سردار علایی در مراسم سالگرد چهره محبوب نازی آباد

27215

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا