سربازان جدید و متفاوت ارتش آمریکا در خاورمیانه (+ عکس)

هفته گذشته، ارتش آمریکا عکسی از گرگ تنها منتشر کرد که در آن خودروی زمینی چهارپایه-بدون سرنشین (Q-UGV) ساخت کره جنوبی Ghost Robotics Vision 60 Quadrupedal-Unmanned Ground Vehicle (Q-UGV) را در مکانی نامعلوم نشان می داد.

به گزارش روزیاتو، یک سخنگوی ارتش آمریکا به Military.com گفت که این سگ ربات مسلح است یکی این یکی از چندین سیستم رباتیک و بدون سرنشین بود که در ماه سپتامبر آزمایش شد.

مرکز آزمایش مجتمع Red Sands بخشی از روابط استراتژیک بین ایالات متحده و کشورهای عربی خلیج فارس است که در سال 2022 افتتاح می شود.

تفنگ Lone Wolf دارای یک سیستم هدف گیری الکترواپتیکال بزرگ برای مکان یابی اهداف هوایی با قابلیت مشاهده مادون قرمز یا حرارتی است. اگرچه ارتش نام این ربات را “گرگ تنها” نگذاشته است، اما این نام روی لنز بزرگ آن حک شده است.

این وسیله نقلیه چهارپای مسلح برای مانور دادن به داخل و خارج از فضاهای غیرقابل دسترس برای سربازان ایده آل است و به آنها اجازه می دهد پهپادها را بدون آسیب رساندن به نیروهای خود سرنگون کنند.

همچنین یک دستگاه هدف گیری لیزری بر روی بازوی ربات و همچنین یک دوربین فیلمبرداری شبیه به GoPro وجود دارد که بر روی یک قطب در پشت ربات نصب شده است.

این ربات مسلح قبلاً در 1 آگوست سال جاری در پایگاه آمریکایی فورت درام در فورت درام نیویورک در حال مانور بود که نشان دهنده توانایی ارتش ایالات متحده در استفاده از تجهیزات زمینی بدون سرنشین برای دفاع ضد هوایی بود.

پنتاگون در سال های اخیر سگ های ربات را به زرادخانه خود اضافه کرده است، در حالی که تفنگداران دریایی در حال آزمایش روبات های چهار پا با سیستم های تسلیحاتی کنترل از راه دور و پرتاب کننده های موشک ضد تانک هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما