اخبار ورزشی

سران پاری سن ژرمن در تماس با سرمربی آرسنال چی گفتند؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، رسانه RMC لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پاری سن ژرمن با میکل آرتتا تماس گرفته و در مورد انتقال احتمالی به پایتخت فرانسه صحبت کرده است.

باشگاه کریستوف گوتیه را در پایان فصل اخراج کرد و به نظر می رسید ناگلزمن را به خدمت بگیرد، اما مذاکرات بین دو طرف به نتیجه نرسید.

آرتتا ممکن است با پاری سن ژرمن مذاکره کرده باشد، اما این گزارش ادعا می کند که این باشگاه نسبت به شانس خود برای نام بردن از این بازیکن اسپانیایی بدبین است، کسی که اخیرا توپچی ها را به مقام دوم لیگ برتر رساند. سران ورزشگاه امارات لندن نیز همچنان به تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادامه می دهند، در حالی که صحبت از دکلان رایس و کای هاورتز می شود.

گفته می شود مسئولان پاری سن ژرمن نیز در حال مذاکره برای جذب تیاگو موتا هافبک سابق خود هستند که در حال حاضر هدایت بولونیا در سری آ را بر عهده دارد، اگرچه سرجیو کونسسائو، سرمربی پورتو نیز به پاری سن ژرمن علاقه مند است. هر مربی که وارد می شود باید در مورد آینده کیلیان امباپه تصمیم بگیرد که می خواهد پس از اطلاع باشگاه که قصد تمدید قراردادش را ندارد با رئال مادرید امضا کند.

پاری سن ژرمن زمانی که فصل پیش فصل خود را در 25 جولای مقابل النصر آغاز می کند، به سرعت سعی خواهد کرد سرمربی جدیدی را به خدمت بگیرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا