اخبار روز

سخنگوی شورای نگهبان: هیچ مشکلی برای رای گیری وجود ندارد/ سخنگوی مرکز انتخابات: عکسبرداری از آرا ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، هادی طحان نظیر، عضو شورای فقیه و سخنگوی شورای نگهبان امروز جمعه 17 مردادماه تیر 1403 – در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار داشت: روند رای گیری از ساعت 8 صبح آغاز شده و به فضل الهی هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: همه دستگاه ها وصل هستند و احراز هویت به صورت آنلاین انجام می شود و به دلیل هماهنگی با عوامل هیچ گونه نگرانی و مشکلی نداریم علاوه بر این، همکاران ما در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات حضور دارند و گزارش های دریافتی را به صورت بلادرنگ پیگیری می کنند. مردم همچنین می توانند مشکلات را از طریق سیستم های نظارت شخصی به ما گزارش دهند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: همچنین نمایندگان محترم کاندیداها در ستاد مرکزی انتخابات حضور دارند و من در جلسه به آنها گفتم که اگر نکته یا نگرانی دارند به ما اطلاع دهند ستاد، هر گونه نگرانی شما می تواند توسط همکاران ما از نزدیک پیگیری شود.

طحان نظیف گفت: خدا را شکر مشکلی نداریم و شاهد حضور مردمی در پای صندوق های رای هستیم که انشاالله چهار سال سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور: متولد 17 مرداد تیر 85 می توانند از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند

به گزارش تسنیم، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: روند انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح آغاز شده و پس از اطلاعیه وزارت کشور در روزهای هفتم و هشتم، اسامی و اعداد و ارقام اعلام شد. نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا در سراسر کشور توزیع شدند.

وی افزود: بر اساس این اطلاعیه 19 نفر دارای شناسنامه و کارت ملی می توانند در انتخابات شرکت کنند و کسانی که دارای شناسنامه قدیمی با کد ملی هستند می توانند به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تبصره 16 ماده 10 هرگونه عکسبرداری از آرای انتخاباتی ممنوع است. ضمناً طبق اطلاعیه 17 به اطلاع نمایندگان کاندیداها در شعب اخذ رأی می رساند که هیچ یک از کاندیداها دارای حقوق تبلیغاتی و مطبوعاتی نیستند و در صورت اعلام آگهی از شعب اخذ رأی حذف خواهند شد.

اسلامی تصریح کرد: 58 هزار 40 شعبه در سراسر کشور در هشتم به جمع آوری آرای هموطنان و بومی های عزیز مشغول هستند. تیر 85 می توانند از قبل در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی تاکید کرد: شعب برون مرزی طبق برنامه زمان بندی هر منطقه افتتاح شده و هنوز هیچ شعبه برون مرزی تکمیل نشده است و هماهنگی ها ادامه دارد.

27211

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا