اخبار روز

سخنگوی سپاه پاسداران به شدت به اسرائیل هشدار داد که انتقام سختی در راه است!/جزئیات

ایسنا نوشت: رمضان شریف در واکنش نشان دادن به ترور سردار سیدرضی موسوی گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند  که سپاه حق خود را برای انتقام محفوظ می‌داند و مثل دفعات گذشته انتقام سختی از آنان خواهد گرفت.

وی در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت شهادت سیدرضا موسوی یکی از مستشاران نظامی ایرانی در سوریه پس از حمله تروریستی ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد، یادی از شهدای نیروهای مسلح در چند سال اخیر کرد. این راه امنیت، آزادی، استقلال و پیشرفت کشور است. راه سرافراز شهید رضی موسوی که بیش از 25 سال به عنوان مشاور آموزش دیده در سوریه و لبنان فعالیت کرده است همچنان ادامه دارد. همانطور که دیدیم، پس از شهادت سردار سلیمانی، به وظایف ما خدشه ای وارد نشد، جبهه مقاومت به گسترش خود ادامه داد و اقدامات آن متحول شد.

وی افزود: بنابراین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با منطق حساب شده وظایف خود را انجام می دهند و نگرانی خاصی در این زمینه نداریم. جایگاه این شهید بزرگوار حمایت از دیپلماسی کشورمان در سوریه و لبنان و آماده سازی رزمندگانی بود که با داعش می جنگیدند.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: می توان گفت که این سوءقصد به دلیل شکست های جبران ناپذیر در پی عملیات طوفان الاقصی بوده است. رژیم صهیونیستی برای فرار از فشار حملات بی امان جبهه مقاومت در غزه دست به این کار زد.

شریف افزود: صهیونیست ها باید بدانند که سپاه دلیل حمله تروریستی خود را می داند و از اقدامات لازم برای پرداخت این ترور آگاه است.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها بدانند که سپاه حق انتقام را برای خود محفوظ می داند و مانند گذشته انتقام سختی از آنها خواهد گرفت.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: این شهادت جان تازه ای به سپاه، جبهه مقاومت و افکار عمومی خواهد داد و بازندگان در این مسیر صهیونیست ها هستند. صهیونیست ها باید بدانند که این مسیر دائمی تر و سریع تر ادامه خواهد داشت.

شریف افزود: صهیونیست ها بدانند که بازنده رویارویی با مردم ما، با محور مقاومت و بازنده این اقدامات تهاجمی علیه جمهوری اسلامی هستند. آنها در صحنه جهانی و افکار عمومی جهان بازنده هستند و می بینیم که افکار عمومی جهان علیه صهیونیست ها هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقام ترور سرلشکر موسوی توسط سپاه پاسداران انجام می شود یا کشورهای جبهه مقاومت از طرف وی این اقدام را انجام خواهند داد، تصریح کرد: قطعاً ترکیبی از هر دو انجام می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا