اخبار روز سینما جهان

سخنرانی پرشور برایان کرانستون در اعتصاب بازیگران آمریکا! / نمی‌توانید حق کار شرافتمندانه را از ما بگیرید!

اجازه نمی‌دهیم کار ما را بگیرید و به یک ربات بدهید. سخنرانی پرشور برایان کرانستون در اعتصاب بازیگران آمریکا: نمی‌توانید حق کار شرافتمندانه را از ما بگیرید.
برایان کرانستون بازیگر آمریکایی یکی از نامهای معروفی بود که روز سه شنبه در اعتراضی در میدان تایمز نیویورک و در مقابل فروشگاه بزرگ دیزنی، دست به سخنرانی زد. در این اعتصاب بازیرگان و نویسندگان همزمان در مهمترین میدان شهر نیویورک تجمع کردند و به اعتراض نسبت به شرایط جدید صنعت سرگرمی پرداختند.
کرانستون در کنار ستارگان مشهوری مثل مثل اف مورای آبراهام، استیو بوشمی، کریستین اسلیتر ، مایکل شنون، برندن فریزر، جسیکا چستین، مت بومر و کلوئی گریس مورتز در این اعتصاب شرکت کرد. و بعد از استیو بوشمی هم سخنرانی آتشینی خطاب به مدیر عامل دیزنی یعنی باب آیگر انجام داد. آیگر چندی پیش در گفتگویی اعلام کرده بود که درخواست انجمن بازیگران و نویسندگان منطقی نیست و هیچ راهی برای تن دادن به آن وجود ندارد. سخنانی که سبب خشم انجمن بازیگران شد و بسیاری از پلاکاردها حالا مستقیما مدیرعامل دیزنی را هدف گرفته است و به حقوق چندصد میلیون دلاری او در مقابل بازیگران و نویسندگانی که نمی‌توانند زندگی خود را تامین کنند اشاره می کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا