اخبار روز

صحبت‌های ممبینی در مورد نامه جعل امضا و خطیر!/جزئیات

تسنیم نوشت: دبیرکل فدراسیون فوتبال از دولتمردان کشورمان خواست که در آستانه مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳،  از ملی‌پوشان فوتبال ایران حمایت‌های لازم را داشته باشند.

هدایت ممبینی پس از نشست نوآوری های ورزشی کشور در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: رویدادهای مختلفی در قاره آسیا داریم و مسابقات جام جهانی مردان، جام جهانی بانوان و جام باشگاه های جهان برگزار شد در طول یک سال اخیر در آسیا برگزار شد. فوتبال آسیا به سرعت در حال پیشرفت است و رقابت های جام ملت های آسیا نیز بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال طبق برنامه های خود پیش می رود، گفت: همه فیفادی ها را اشغال کرده ایم و شرایط بسیار خوبی داریم، امیدوارم تورنمنت موفقی برای فوتبال کشورمان برگزار کنیم و از دولت می خواهیم و ذینفعان مختلف این مسابقات را جدی بگیرند. با توجه به اینکه ستاره های زیادی وارد فوتبال آسیا شده اند، این قاره به قطب فوتبال جهان تبدیل شده و برای ما اهمیت زیادی دارد. امیدوارم نهادهای ذیربط ما را در کسب نتایج خوب یاری کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شانس موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2023 گفت: نتایج در فوتبال غیرقابل پیش بینی است. از زمانی که امیر قلعه نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، با برنامه های خود پیش رفتیم و نتیجه در زمین مشخص است. گاهی شانس به تیم کمک می کند. ما با شرایط بسیار خوبی به جام ملت های آسیا می رویم. اما نتایج غیرقابل پیش بینی است و هیچ تیمی نمی تواند از قبل خود را برنده اعلام کند.

ممبینی درباره جست و جوی دومین حریف آزمایشی تیم ملی ایران قبل از جام ملت های آسیا گفت: تمام شرایط قبلی را انجام داده ایم و انشالله به محض قطعی شدن این بازی به اطلاع شما خواهیم رساند.باید تیم انتخاب کنیم که در حال حاضر هیچ دیدار دوستانه‌ای برای آن موقع نداشته باشد.

وی در خصوص اعتراض دیوان عدالت اداری به اختصاص نقل و انتقالات واردات خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: انجمن و وزارت ورزش قول پیگیری داده اند و بسیار خوشبین هستیم که مشکل برطرف شود. ما باید به همان اندازه که به خودمان احترام می گذاریم به فوتبال و سایر ورزش ها احترام بگذاریم و شاید پاداش کشورهای دیگر بهتر از این اعداد باشد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در تشریح نامه خود به حراست از این انجمن و اتهاماتی که به علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال زده است، گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم، اتفاقات زیادی در ورزش می تواند بیفتد. و ما می خواهیم همه چیز به آرامی پیش برود. در ماه‌های اخیر شاهد ورود زنان به ورزشگاه‌ها بودیم و جانی اینفانتینو (رئیس فیفا) از فوتبال ایران تشکر ویژه کرد.

ممبینی با اشاره به اقدامات فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر گفت: پنج یا شش ماه از اولین مذاکره ما برای ورود بانوان به استادیوم‌های لیگ برتر می‌گذرد. ​​این موضوع در سکوی فیفا ایران به‌عنوان کشوری که از کمک داور ویدیویی (VAR) استفاده می‌کند نیز صادق بود. و استفاده از این ویژگی (در دربی 102 تهران) گامی بود که سختی های خودش را به همراه داشت. من دوست ندارم اخبار بد حال فوتبال را بد کند.

وی با بیان اینکه مراجع قضایی و امنیتی فدراسیون فوتبال به این پرونده ها رسیدگی می کنند، گفت: اگر هر کدام از ما نظر خودمان را رعایت کنیم، سردرگمی ایجاد می شود، شاید برخی اطلاعات غلط بدهند، اما فوتبال و باشگاه های ما باید آرامش داشته باشند. قانون و سلامت باید حرف اول و آخر در ورزش باشد. محموله کج به مقصد نمی رسد و در صورت صلاحدید انجمن امنیت گزارش های تکمیلی را در اختیار مردم قرار می دهد. کار ما باید بر اساس صداقت باشد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره انتشار نامه خود عنوان کرد: عواملی هستند که باید موضوع انتشار نامه را بررسی کنند و به نظر من یافتن او سخت نیست. ارگان های قضایی و امنیتی فدراسیون فوتبال به این موضوعات می پردازند و در هر تصمیمی اطلاعات مختلفی را در اختیار رسانه ها قرار می دهند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا