اخبار روز سینما

سخنانی از جیمز گان در لباس جدید سوپرمن!

آخر جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن خود صحبت می کند منتشر شده است و طرفداران از دیدن آخرین لباس سوپرمن هیجان زده هستند.

جیمز گان تایید کرد که لباس جدید سوپرمن برای Superman: Legacy چندین طرح را پشت سر گذاشته است. دنیای جدید دی سی سال بعد، گان و پیتر سافران شروع به کار بر روی چندین پروژه استودیویی کردند. دی تعداد آنها 30 نفر است و Superman: Legacy اولین فیلم واقعی فاز اول یعنی Gods and Monsters خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شایعه شده بود که گلن هاورتون در فیلم Superman: Legacy نقش لکس لوتر را بازی خواهد کرد

توضیحات استیون سرتی برای فیلم سوپرمن ساخته جیمز گان

جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن خود صحبت می کند

کت و شلوار جدید سوپرمن

دیوید کورنسوت برای به تصویر کشیدن آخرین فیلم لایو اکشن The Last Son of Krypton انتخاب شده است و فیلمبرداری Superman: Legacy در حال حاضر در سال 2024 آغاز خواهد شد. در حالی که به دلیل حملات انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA همه چیز کمی کند شده است، اما این موضوع باعث نشد که طرفداران حدس بزنند که چگونه گان از طریق Superman: Legacy به نماد DC نزدیک می شود. مانند بسیاری از پروژه های سوپرمن در گذشته، سوال اصلی این است که لباس جدید این ابرقهرمان در فیلم Superman: Legacy چگونه خواهد بود.

جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن خود صحبت می کند

در اپلیکیشن Threads، کاربری به نام @GetSnart گفت که اگرچه گان می‌داند که طرح‌های بدون ساقه را در نظر می‌گیرد، اما آنها معتقدند که به سرعت متوجه می‌شود که ساقه‌ها بهترین کار را دارند. گان گفت که احتمالا هنوز در مورد نسخه خاصی تصمیم نگرفته اند و گفت که صدها طرح ساخته اند و قطعا به این سادگی نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش گل گدوت از Wonder Woman به بازیگران سوپرمن

به عنوان سوپرمن جدید سینما انتخاب شد

لباس جدید سوپرمن در فیلم جدید جیمز گان

جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن خود صحبت می کند
جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن خود صحبت می کند

در حالی که مدت زیادی طول خواهد کشید تا طرفداران Superman: Legacy skin را ببینند، هنوز این سوال وجود دارد که آیا این فیلم اوج تکرار Corenswet خواهد بود یا خیر. تا این لحظه، گان در مورد اینکه آیا Trunks را برای این نسخه جدید سوپرمن ادغام خواهند کرد یا خیر، بسیار مخفیانه باقی مانده است. لباس‌های سوپرمن برای طولانی‌ترین زمان همیشه موضوع بحث‌های داغ بوده است، زیرا بسیاری بر این باورند که او باید در یونیفرم خود باشد، در حالی که دیگران معتقدند این لباس غیرضروری است.

کت و شلوار جدید سوپرمن

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی با مراجعه به لینک مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری از این خبر کسب کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا