اخبار روز سینما

سحر قریشی به اعتیاد شدید اعتراف کرد!

سحر قریشی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینمای ایران است که ابتدا با سریال ستایش شناخته شد و بعد وارد سینما شد. سحر قریشی در دوران بازیگری همیشه در حاشیه بوده است. یکی از حاشیه های معروف سحر قریشی ماجرای رابطه عاشقانه او با مهدی طارمی که به جدایی ختم شد. حواشی دیگر مربوط به رابطه سحر قریشی با امیر تتلو است که آن هم دوام نیاورد. سحر قریشی وی اخیرا از ایران مهاجرت کرده و در دبی امارات زندگی می کند.

سحر قریشی که مدتی است یک کانال یوتیوب راه اندازی کرده و با صحبت هایش در ویدئوهایش درباره زندگی شخصی اش و همچنین ادعا و انتقاد از چهره های مشهور این بار در ویدیویی جدید از خودش خبرساز شده است. اعتیاد شدید در گذشته و به مصرف 30 میلیارد تومانی مواد مخدر در این راه اعتراف کرده است.

ادعای اعتیاد سحر قریشی اولین بار پس از قطع رابطه آنها در سال 1401 توسط امیر تتلو مطرح شد. تتلو مدعی شده بود که قریشی در حال حاضر به مواد مخدر اعتیاد دارد، اما صحت این ادعا مشخص نیست.

حالا خود قریشی در یکی از ویدیوهای جدید کانال یوتیوبش از اعتیاد شدیدش صحبت کرده است. به گفته قریشی، این داستان به دوران حضور او در ایران و فعالیت او در سینما برمی گردد.

قریشی توضیح داد که شکست در روابط عاطفی و کتک خوردن از سوی برخی از دوستان منجر به تنهایی و بدخلقی شده و در نهایت با وجود اینکه قبلاً مشروب خواری هم نبود، اقدام به مصرف مواد کرد.

سحر قریشی گفت اعتیادش به حدی شدید شده که هیچ دوزی از دارو روی او اثری نداشته است. وی اذعان داشت که در دوران اعتیاد خود که 2 سال به طول انجامید، 3 بار اوردوز کرده و به مرز مرگ رسیده و از این طریق بین 25 تا 30 میلیارد تومان سیگار کشیده است.

قریشی همچنین از تلاش خود برای ترک اعتیاد که پس از 8 ماه به آن دست یافت، گفت و در نهایت بر اشتباه بودن تصمیم خود برای روی آوردن به مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش روزیاتو، قریشی از زمان راه اندازی کانال یوتیوب خود بارها با اظهارات خود از جمله اظهاراتش در مورد زندگی شخصی و انتقاد از برخی چهره های معروف خبرساز شد. قریشی پس از خروج از ایران فعالیت های مجازی خود را به حداقل رسانده بود و حالا برخی معتقدند وی با هدف کسب درآمد از یوتیوب تصمیم به فعالیت در این شبکه اجتماعی گرفته و با اظهارات جنجالی سعی در کسب محبوبیت دارد.

سحر قریشی پس از جدایی از امیر تتلو در تابستان 1401 ترکیه را به مقصد دبی ترک کرد و از آن زمان تاکنون در آنجا زندگی می کند. او در یکی از ویدئوهای اخیر خود عنوان کرد که در دبی در زمینه املاک و مستغلات کار می کند و در آنجا یک شرکت تبلیغاتی نیز راه اندازی کرده است. قریشی اگرچه از زمانی که ایران را ترک کرده همیشه با حجاب جلوی دوربین رفته و در یکی از لایوهای اخیر اینستاگرام خود تاکید کرده است که پس از پایان کارش در دبی قطعا به ایران بازخواهد گشت، اما با توجه به هیاهوی اخیرش به نظر می رسد که او قصد بازگشت به کار در سینمای ایران را ندارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا