به گزارش خبرنگار پی ام آپ، ایلکای گوندوغان ستاره منچسترسیتی در آستانه آخرین بازی دوستانه آلمان مقابل کلمبیا و احتمال پیوستن به این تیم با رسانه ها درباره آینده خود صحبت کرد. بوروسیا دورتموند هم نکاتی را بیان کرد. قرارداد این هافبک فوق العاده تابستان امسال به پایان می رسد و به نظر می رسد او به باشگاه دیگری برود.

گفته شده است که گوندوغان درباره احتمال بازگشت به دورتموند صحبت کرده است. او اعلام کرده است که تماسی بین ایجنت او و مدیر دورتموند، سباستین کهل، وجود داشته؛ اما احتمال دستیابی به توافق زیاد نیست، زیرا بازگشت به بوندسلیگا در برنامه های او جایی ندارد.

آینده گوندوغان هنوز مشخص نیست و او اعلام کرده که هنوز هیچ تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است. او گفته است که مذاکرات در حال انجام بوده و در صورتی که اتفاقی رخ دهد، رسانه ها اولین مرجعی خواهند بود که اطلاعات در مورد تصمیم او را دریافت خواهند کرد.

گفته شده است که گوندوغان در موفقیت‌های اخیر تیم منچسترسیتی نقش کلیدی داشته و یک ستاره کامل به حساب می‌آید. سرمربی تیم سیتیزن ها، پپ گواردیولا، تمایل خود را برای باقی ماندن این بازیکن آلمانی در تیمش نشان داده است و از او قدردانی کرده است.

بارسلونا نیز به شدت در تماس با این ستاره قرار دارد و گزارش‌هایی نشان می‌دهد که آرسنال نیز او را زیر نظر دارد.

گوندوغان سابقاً در تیم دورتموند بازی کرده و سابقه حضور در تیم نورنبرگ را نیز دارد. او در حال حاضر همراه با تیم ملی آلمان برای آخرین بازی دوستانه فیفادی، مقابل کلمبیا در بیستم ژوئن، آماده می‌شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *