سبک زندگی

ستاره شناس معروف در مورد روابط شما در سال 2024 چه می گوید؟

راسل گرانت یکی او یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین ستاره شناسان جهان است. او بیش از 40 سال است که طالع بینی می نویسد و راهنمایی های نجومی ارائه می دهد و میلیون ها خواننده و بیننده را در بسترهای مختلف رسانه ای درگیر می کند. او به خاطر شخصیت کاریزماتیک، پیش بینی های دقیق و علاقه به طالع بینی معروف است.

به گفته روزیاتو، طالع بینی تخصص اوست زیرا معتقد است که می تواند به مردم در درک خود، روابط و سرنوشتشان کمک کند. در ادامه می توانید فال راسل گرانت را برای متولدین با علائم مختلف در زمینه عشق و روابط عاطفی در سال 2024 بخوانید.

برج حمل (1 فروردین – ۳۰ فروردین)

زهره و عطارد صحنه عشق را در نشانه شما شعله ور خواهند کرد. اگر فکر می کنید همه چیز را در مورد هنر عشق می دانید، شگفت زده خواهید شد. از یک معلم بزرگ درس های جدید و ظریفی خواهید آموخت. دوستی هایی که از ماه سپتامبر شروع می شوند ممکن است زیاد طول نکشند، اما به شما الهام می بخشند و دایره اجتماعی شما را گسترش می دهند. اگر مجرد هستید، یک سفر بداهه در ماه نوامبر منجر به یک رابطه عاشقانه جدید می شود. با احتمالات جدید عاشقانه هیجان زده خواهید شد.

برج ثور (31 فروردین – ۳۰ اردیبهشت ماه)

زندگی در ابتدای سال جالب می شود و شما به طور غیرعادی مایل خواهید بود ایده های جدید را امتحان کنید و علایق مختلف را جدی بگیرید. اگر تمام انرژی خود را صرف زندگی عاشقانه خود نمی کنید، به دلیل فعالیت های دیگر است. این به معنای غفلت از دوستان و عزیزانتان نیست، بلکه مرزهای محکمی تعیین خواهید کرد. زهره یک ماه هیجان انگیز را در مه به شما وعده می دهد. با چند سورپرایز عاشقانه شگفت زده خواهید شد. اگر مجرد هستید، رابطه ای که از ماه نوامبر شروع می شود به یک رابطه طولانی و پایدار تبدیل می شود.

برج گوزا (31 اردیبهشت ماه – 33 خرداد)

در ابتدای سال، به طرز شگفت انگیزی قادر خواهید بود خود را با تغییرات خلق و خوی شریک زندگی خود وفق دهید. توافقات جدید بین شما روابط شما را تقویت می کند. چه یک سفر طولانی و چه یک سری سفرهای کوتاه برای تفریح، سفر با خانواده و دوستان در تابستان برای شما لذت به ارمغان می آورد. در پاییز می توانید به شهود خود در مسائل عاشقانه و مالی اعتماد کنید. شما انتخاب های درستی خواهید داشت، حتی اگر پیشرفت گاهی دردناک و کند به نظر برسد. وقت بگذارید وگرنه با یک کلمه یا بی دقتی می توانید همه چیز را خراب کنید.

سرطان (30 خرداد – ۳۱ تیر)

کار تیمی منبع الهام خوبی از ژانویه تا مه خواهد بود. هر چیزی که مربوط به جامعه شما، خدمات اجتماعی یا سیاست های محلی باشد برای شما مفید خواهد بود. شما در این تابستان مسئولیت های جدیدی را در روابط به عهده خواهید گرفت و طبیعی است که لحظاتی پر از اضطراب را تجربه کنید، حتی اگر بدانید که کار درست را انجام می دهید. به دلیل تمایل شما به اختصاص زمان بیشتر به شخص خاص، یک شراکت در ماه اکتبر تقویت می شود. آیا مجرد هستید؟ تا پایان سال جذب کسی می شوید که شما را هیجان زده می کند.

برج شیر (1 مرداد – ۳۱ مرداد)

در طالع بینی روابط عاطفی شما آمده است که به محض شروع سال، احساس پیشرفت را در تمامی روابط خود تجربه خواهید کرد. تعهدات قوی انجام می شود و زمانی که قول می دهید به آن عمل می کنید. یک جریان مداوم از دوستان، اقوام و مهمانان شما را در بهار سرگرم خواهد کرد. نشان دادن علاقه به آنچه در اطراف شما می گذرد به شما کمک می کند تا به محیط خود بیشتر علاقه مند شوید.

برج ثور (1 شهریور – ۳۱ شهریور)

در ژانویه ابتکار عمل را به دست بگیرید و مردم پیشنهادات شما را خواهند پذیرفت. شما سخت کار می کنید و زمان زیادی برای استراحت ندارید. طرح های عاشقانه مورد بحث قرار خواهد گرفت. با این حال، ممکن است برای اجرای این برنامه ها باید تا بهار صبر کنید. در پایان ماه می، زندگی و عشق غیر قابل پیش بینی خواهد شد. گاهی اوقات احساس می کنید همه چیز از کنترل شما خارج است. آنچه در روابط اتفاق می افتد بیشتر به شرایط مربوط می شود تا انتخاب. آیا مجرد هستید؟ ممکن است زیاد دوام نیاورد. می توانید در ماه دسامبر یک پیوند پایدار برقرار کنید.

برج میزان (1 مهر – ۳۰ مهر)

خوش بینی به ظاهر بی حد و حصر شما با شروع سال، علاقه عاشقانه زیادی را به خود جلب می کند. در ماه آوریل تمام تلاش خود را برای یک رابطه جدید خواهید داد. تنها امید شما این است که کار کند. شما در واقع مصمم هستید که آن را عملی کنید. خبرهای خوب در مورد ماهیت زندگی مشترک شما در ماه اکتبر به سمت شادی عاشقانه حرکت می کند. عطارد در علامت شما به شما کمک می کند تا با دوستان و عزیزانتان به روش های جذاب ارتباط برقرار کنید. به دلیل عشق، تفاهم و پیوند معنوی که بین شما و طرف مقابلتان ایجاد می شود، تا پایان سال در شادی کامل عاشقانه خواهید بود.

عقرب (1 آبان – ۳۰ آبان)

احتمالاً خوش بینی بی حد و حصر شما در ابتدای سال توجه رمانتیک ها را به خود جلب می کند. در ماه آوریل خود را وقف یک رابطه جدید خواهید کرد. اخبار مشترک شاد در ماه اکتبر شما را در مسیر خوشبختی عاشقانه قرار می دهد. عطارد در علامت شما به شما کمک می کند تا با دوستان و عزیزان خود به روش های جذاب ارتباط برقرار کنید. عشق در پایان سال لذت بخش است زیرا پیوند عاشقانه، درک متقابل و معنویت بین شما و شریک زندگی تان افزایش می یابد.

برج قوسی (1 آذر – ۳۰ آذر)

شریک زندگی شما در ژانویه چیز خاصی را برای شما ترتیب خواهد داد. برای ایده های او باز باشید. آیا مجرد هستید؟ فرصت های روابط جدید احتمالا بین ژانویه و مه به وجود می آیند. هنگامی که مشتری در علامت مقابل شما قرار دارد، شور و شوق بالا خواهد بود و شما خوشبین خواهید بود که در مسائل شراکتی موفق خواهید بود. آوریل زمان خوبی برای نزدیک ترین روابط و تصمیمات مشترک شماست. شریک زندگی شما بیش از هر زمان دیگری مایل به سازش خواهد بود و شما از صمیم قلب همکاری خواهید کرد.

برج جدی (1 دی – 33 دی)

فال روابط عاطفی شما می گوید که در ابتدای سال یک رابطه قوی بین شما و فرد دیگری پدیدار خواهد شد. لحظات عاشقانه و اجتماعی بین ژانویه تا مه به شیوه ای مثبت و لذت بخش تجربه می شوند. اگر مجرد هستید، این می تواند یک فرصت ازدواج باشد. با جذب دوستانی مانند هنرمندان، شاعران، روانشناسان، نوازندگان و رقصندگان، محیط اجتماعی شما نیز تغییر می کند. به اشتراک گذاشتن باورهای معنوی مشابه در روابط عاشقانه اهمیت بیشتری می یابد. در اواخر سال، سورپرایزهای کوچک به روابط و روابط عاشقانه شما تنوع می بخشد. در ماه دسامبر یک سفر عاشقانه ترتیب دهید.

دلو (30 دی- 33 بهمن)

روابط خانوادگی در ابتدای سال پایدارتر به نظر می رسد. خوب است که در بهار به روال های آشنا بازگردید، اما از ایده های خود برای پیشرفت در زندگی خود دست نکشید. به اطرافیان خود زمان بدهید تا خود را با برنامه های شما تطبیق دهند. هر مشارکتی در ماه های تابستان فراز و نشیب های خود را خواهد داشت. توانایی شما در تحمل مشکلات به شما کمک می کند بفهمید که عشق واقعی می تواند بر هر مانعی غلبه کند. تا پایان سال هیچ محدودیتی برای محبوبیت اجتماعی شما وجود نخواهد داشت. زهره در نشانه شما شهود شما را تقویت می کند.

ماهی (30 بهمن – 33 اسفند)

با توجه به طالع بینی رابطه شما، دیدگاه مثبت و دلسوزانه شما با شروع سال توجه عاشقانه را به خود جلب می کند. اگر قبلاً شریکی دارید، از او انتظار داشته باشید که علاقه بیشتری نشان دهد. آنها احساس می کنند برای محبت شما رقابت وجود دارد. مجرد هستید؟از فرصت های معاشرت نهایت استفاده را ببرید. در طول ماه های تابستان، با کسی ارتباط روحی و عاطفی برقرار می کنید که عاشق شدن را برای شما آسان تر می کند. دستاوردهای شغلی شما ممکن است در پاییز چشمگیر باشد، اما بزرگترین دستاورد شما پیوندهای معنادار عشق و دوستی است که در این زمان شکل گرفته است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا