اخبار روز سینما

سرگرمی جدید جورجینا و رونالدو در میان جاذبه های گردشگری عربستان سعودی!

جورجینا همسر رونالدو عکس هایی از تعطیلات مجلل خود با همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد. این زوج به دیدن جاذبه های گردشگری و تاریخی عربستان رفته اند.

عکس جدید رونالدو و همسرش

سرگرمی جدید جورجینا و رونالدو/ عکس های زوج محبوب با جاذبه های طبیعی و تاریخی عربستان سعودی

ملاقات جورجینا و رونالدو

کریستیانو رونالدو از سال 2016 زمانی که 31 ساله بود، رابطه عاشقانه با همسرش جورجینا رودریگز، مدل 19 ساله اسپانیایی آغاز کرد. رونالدو هنگام خرید در فروشگاه گوچی متوجه خانم جورجینا شد و از آنجا همه چیز با یک قرار عاشقانه هماهنگ شد. این زوج در سال 2017 صاحب یک دختر به نام آلانا مارتینا شدند، سپس رونالدو از طریق رحم اجاره ای فرزندان دوقلو (متئو و اوا ماریا) را به خانواده خود اضافه کرد و در آوریل 2022 نیز صاحب یک دختر به نام جئو شدند.

سرگرمی جدید جورجینا و رونالدو/ عکس های زوج محبوب با جاذبه های طبیعی و تاریخی عربستان سعودی

کار پدر کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو روز شانزدهم بهمن وی در سال 1363 در شهر فونچال پرتغال به عنوان آخرین فرزند خانواده به دنیا آمد. مادرش ماریا آشپز بود و پدرش خوزه دنیس آویرو باغبان شهرداری بود که نام رونالدو را برای پسرش به دلیل عشق به رئیس جمهور وقت، رونالد ریگان انتخاب کرد.

ازدواج پنهانی رونالدو

کریستیانو رونالدو در سال 2010 زمانی که 25 سال سن داشت، پدرش را اعلام کرد، اگرچه در یک رابطه عاشقانه نبود. هنوز هویت کریستیانو جونیور به صورت رسمی اعلام نشده است اما گفته می شود مادر این کودک کارمند هتل است که مدت کوتاهی با رونالدو رابطه داشته است.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا