به گزارش شمانیوز، ریشه هادی چوپان بختیاری دارد و آمیخته با فرهنگ اصیل ایرانی است. هادی چوپان بسیاری از آقایان او در مسابقات المپیا شرکت کرد و عناوین قهرمانی زیادی کسب کرد. هادی چوپان امسال او با برنده شدن در آرنولد کلاسیک در آمریکا و انگلیس بیش از 450000 دلار به دست آورد. هادی چوپان وی متاهل و دارای چند فرزند است و پسرش نیز در رشته بدنسازی فعالیت می کند. هادی چوپان او با انتشار پستی در اینستاگرام سفره هفت سین زیبا و لباس اصلی بختیاری خود را به نمایش گذاشت و شروع به خواندن سخنانی زیبا کرد که مورد توجه هوادارانش قرار گرفت.

دیدن هادی چوپان بریتانیایی برنده آرنولد کلاسیک شد

فوق ستاره پرورش اندام ایران و جهان که برای دومین بار خود را برای حضور در مسترالمپیا آماده می کند، پس از جایزه 300 هزار دلاری آرنولد کلاسیک آمریکایی، 150 هزار دلار برای اولین بار در رشته اوپن به دست آورد. در انگلستان.

اما این یک رویداد خاص است هادی چوپان او مدال قهرمانی و تندیس خود را از دو اسطوره پرورش اندام جهان دریافت کرد. رونی کلمن که از نظر بدنی در وضعیت نامناسبی قرار دارد و از عصا استفاده می کند به روی صحنه آمد و مدال خود را به هادی اهدا کرد و آرنولد نیز مانند همیشه تندیس ویژه ای را به قهرمان آرنولد کلاسیک اهدا کرد. هادی چوپان تحویل داده شده.

این یک لحظه خاص است هادی چوپان و او هیجان زده به نظر می رسد که بخشی از ترکیب سه نفره در کنار آرنولد و رونی کلمن است که هر کدام 15 عنوان مسترز دارند.

برای دیدن کلیپ های بیشتر، پربازدیدترین صفحه اینستاگرام را ببینید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *