اولین سری از محصول جدید کمپرسی KC 465 سایپادیزل به صورت نمادین به 10 نفر از مشتریان این شرکت تحویل داده شد.

به گزارش سایپانیوز، جواد توسلیمدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل اولین سری کمپرسی KC 465 ضمن ادای احترام به شهدای مقاومت و پاسداری از مرزهای راهبردی کشور در برابر دشمنان و به ارمغان آوردن آرامش و امنیت برای هموطنان وی گفت: در حال حاضر در یک جنگ همه جانبه اقتصادی به سر می بریم و با وجود فشارها و تحریم ها توانسته ایم شرایطی را برای رشد و جهش صنعت کشور فراهم کنیم تا زیرساخت های مناسبی در این زمینه داشته باشیم. تولید و نیروی کار تخصصی .

وی با بیان اینکه صنعت خودروسازی صنعتی پرشتاب است و باید تمام تلاش خود را برای توسعه این صنعت به کار گیریم، افزود: شرکت سایپادیزل در ابتدای سال شرایط نامناسبی را تجربه کرد به طوری که حتی امکان سفارش گذاری برای محصولات آنها وجود نداشت. اما در حال حاضر این شرکت توانسته محصول جدیدی را به مشتریان خود تحویل دهد که بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه می خواهیم در سال آینده به سهم خوبی از خودروهای تجاری دست پیدا کنیم، تصریح کرد: امسال این شرکت نسبت به سال گذشته جهش خوبی خواهد داشت و برای سال آینده تولید 10 هزار دستگاه خودروی تجاری قطعی است. در دستور کار سایپادیزل

وی با بیان اینکه تولید خودروهای تجاری تاثیر بسزایی در میزان اشتغال دارد چرا که تولید هر خودرو برای دو نفر شغل ایجاد می کند، تصریح کرد: مهندسان و کارگران شرکت سایپادیزل انگیزه قابل توجهی برای جهش در تولید و توسعه خود دارند. محصولاتی که قابل تقدیر است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص تحویل کامیون کمپرسی KC 465 به مشتریان گفت: جای این محصول جدید در سبد محصولات سایپا دیزل خالی بود و با برنامه ریزی اندیشیده شده شاهد مطابقت این محصول بودیم. با استانداردهای 85 گانه کشور تولید انبوه و کاملا قابل رقابت با محصولات مشابه می باشد.

وی تاکید کرد: محصولات تجاری سایپادیزل برای کشور استراتژیک و حائز اهمیت است، از این رو حمایت ویژه ای از آن داریم و برنامه های خوبی برای آن در دستور کار است چرا که آینده تولید خودروهای تجاری در کشور بسیار روشن است.

توسلی‌مهر وی در خصوص تولید محصولات تجاری برقی تصریح کرد: برقی‌سازی خودروها یکی از برنامه‌های توسعه کشور است و متعهد به برنامه‌ریزی و حرکت در این زمینه هستیم. بنابراین اولین کامیون برقی این شرکت در حال آماده سازی است و به زودی به تولید انبوه می رسد.

در این مراسم هومان رجایی زاده معاون مهندسی سایپادیزل نیز درباره مشخصات فنی کمپرسی KC 465 گفت: این خودرو با همکاری شرکت دانگ فنگ شریک تجاری سایپادیزل تولید شده و از فناوری روز استفاده می کند.

وی افزود: موتور این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 است که شامل ترمز اضطراری پیشرفته، سیستم هشدار انحراف از خط و سیستم پایداری الکترونیکی بر اساس الزامات جدید سازمان استاندارد است و دارای کاربرد تیپر، بونکر و میکسر است.

معاون مهندسی سایپادیزل با بیان اینکه دریافت تاییدیه از سازمان های ملی استاندارد و محیط زیست حدود شش ماه به طول انجامید، افزود: در حال حاضر تکمیل داخلی این خودرو 22 درصد است که با توجه به گسترش تیراژ تولید و برنامه ریزی صورت گرفته است. این مقدار به بیش از 30 درصد خواهد رسید. حجم تولید این خودرو تا پایان سال 700 دستگاه خواهد بود و تولید این محصول در سال آینده افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است با حضور مدیرعامل گروه سایپا و سایپادیزل و جمعی از مدیران این شرکت محصول جدید به صورت نمادین به 10 مشتری تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما