اخبار روز

ساینا 400 میلیون شد/جدول


فعالان بازار خودرو معتقدند خودروهای داخلی این خبر را شنیده اند و بر اساس آن مسیر خود را در بازار انتخاب می کنند. امروز اخبار کمی برای بازار خودرو وجود دارد نبود به عنوان مثال خبر اعلام شده از سوی منوچهر لگی معاون صنایع حمل و نقل وزارت حراست مبنی بر اینکه تصمیمات این وزارتخانه در بازار هفته آینده اعلام می شود، در بازار تاثیرگذار بوده است.

از سوی دیگر دلار امروز نیز به روند صعودی خود ادامه داد و با این شرایط حاشیه امن خود را رها کرد، برخی فعالان بازار رشد قیمت ها در بازار را به این تغییر نسبت می دهند.

بر اساس ارزیابی فعلی بازار، قیمت محصولات سایپا “شاهین جی”، “کوییک Geared R و Saina Geared S در بازار رو به رشد چهار میلیون قیمت داشتند.

از بین محصولات امروز سایپا، قیمت شاهین جی، تیبا باکسر اس ایکس، تیبا هاچ بک EX،کوییک دنده R، “کوییک Geared S و Saina Geared S مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات قیمتی پرتفوی، امروز «شاهین جی» در بازار ۶۳۹ میلیون تومان قیمت داشت و ۴ میلیون تومان رشد داشت. بین خانواده کوییک امروز نیز کوییک “Geared R” در بازار 380 میلیون تومان قیمت داشت و رشد 4 میلیونی را تجربه کرد.کوییک دنده اس» با یک میلیون افزایش به 376 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می دهد که «تیبا جعبه دار» امروز 357 میلیون تومان و «تیبا 2 معمولی» بدون تغییر 365 میلیون تومان قیمت خورد. بررسی بازار نیز نشان می دهد «ساینا دنده اس» امروز 395 میلیون تومان قیمت دارد و 4 میلیون تومان رشد داشته است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا