اخبار روز سینما

سایت رکنا به دلیل انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش مجرم شناخته شد

اتهام‌های مهدی ابراهیمی‌تازه محله، «انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع» در ۲۷ مهر ۱۴۰۲ با عنوان «قاتل داریوش مهرجویی کیست؟ باجناق‌ها آدمکش اجیر کردند!»، است
هیئت منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی ایران در صورت انتشار خبر در سایت رکنا قتل داریوش مهرجویی و همسرش نیز به عنوان مجرم شناخته می شود.

این اتهام ناشی از «شایعه پراکنی و مطالب کذب» در بیست و هفتم  مهر قانون 1402 در مورد رکنا اعمال شد و هیئت منصفه با اکثریت آرا تخفیفی را برای این رسانه در نظر نگرفت.

 

سایت رکنا به دلیل انتشار خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش مجرم شناخته شد

بیست و هفتم، سایت خبری مهر رکنا اعلام کرد که «همدستان آقای مهرجویی» در میان دستگیرشدگان هستند و دلیل آن اختلافات مالی بوده است. اما بعداً «بیانات خانواده وحیده محمدی فر» منتشر شد و این خبر به طور کامل تکذیب شد. بلافاصله پس از این حادثه مدیر مسئول این رسانه توسط دادسرای تهران احضار و برای وی شکایت کیفری تشکیل شد.

قتل داریوش مهرجویی

سخنگوی پلیس چندی پیش اعلام کرده بود که قاتل واقعی داریوش مهرجویی و همسرش که پیش از این دستگیر شده بودند، پس از انجام معاینات فنی شناسایی و این موضوع به طور قطع تایید شد. در عملیاتی که برای دستگیری قاتل یا قاتلان این هنرمند انجام شد، برای اولین بار از سگ های مخصوص برای تجزیه و تحلیل آثار خون قربانیان استفاده شد و ردپای عاملان در مسیر فرار قاتلان کشف شد. علاوه بر این، بیش از 4000 خط تلفن برای شناسایی مقصر مورد بررسی قرار گرفت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا