اخبار روز سینما

سایت بازتاب آنلاینات 300 تمدید شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

شب دوم 300 با بیش از 8000 تماشاگر به پایان رسید و این کنسرت تا 23 و 24 تیرماه تمدید شد و در سحر نزدیک بود ظرفیت خود را پر کند.

300 اثری جدید از سهراب پورنظری به نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی تمورث پورنظری است که این بار با داستانی به نام «گت» روی صحنه رفته است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه ها ازیدک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه سیساد هستند و علی نصیریان نیز در اکران حضور دارد.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده مهمان و رضا گوران به عنوان مدیر مشاور گروه در این پروژه حضور دارند. تهمورس پورناظری مدیر هنری، علی براتی کارگردان حرکت شکل، مرتضی نجفی مدیر نور و محمد قدس مجری این پروژه هستند.

سارا اسکندری طراح صحنه، احمد توکلی طراح صحنه، شایان صفوی صدابردار و سارا مژده طراح صحنه و لباس به همراه سهراب پورنظری از دیگر بازیگران آن هستند.

سیساد با داستان گات با حمایت مالی بانک آبی در مجموعه تاریخی سعد آباد اجرا می شود و بلیت آن از سایت ایران کنسرت قابل تهیه است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا