اخبار روز

سامانه اندرویدی جدید برای فروش نان!/جزئیات

بر اساس اعلام مدیر طرح هوشمندسازی، کارت‌خوان‌های نانوایی‌های سراسر کشور در چند روز آینده از یک سامانه جدید در نانوایی‌ها رونمایی می کنند. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد این مطلب را خواهید خواند.

به گزارش مانیبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کوروش نجم آبادی در این خصوص گفت: در طرح هوشمندسازی قیمت آرد و نان، هر نانوایی بر اساس میزان پخت نان یارانه دریافت می کند.

مدیر طرح کارتخوان هوشمند نانوایی کشور افزود: در حال حاضر 76 هزار و 640 دستگاه هوشمند طرح نان در نانوایی ها نصب شده است و چندین دستگاه نیز با خطوط تلفن پشتیبانی می شوند.

وی در خصوص طرح نصب کارتخوان و فروش هوشمند نان در انواع نانوایی های کشور گفت: این طرح در این دولت اجرایی شده است بنابراین این موضوع گامی دیگر در مسیر توزیع عادلانه یارانه ها و جلوگیری از قاچاق و فروش آرد خارج از شبکه خواهد بود.

نجم آبادی افزود: همچنین در طرحی که برای شفافیت فروش نان ایجاد شده است، می توانند اطلاعات نان فروخته شده، مصرف آرد و … را در دستگاه های هوشمند مشاهده کنند.

مجری طرح کارتخوان هوشمند نانوایی های کشور گفت: اجرای این طرح نقش مهمی در ایجاد رقابت بین نانوایی ها برای ارتقای کیفیت نان دارد. همچنین با نصب دستگاه کارتخوان تمامی نانوایی ها رصد می شود و در مرحله بعد به هر نانوایی بر اساس میزان نان پخته شده یارانه تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: قرار است هر نانوایی بر اساس میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کند، بنابراین نانوایان بدانند که این دستگاه با نرم افراز اندرویدی میزان دقیق فروش نان و حتی نوع نان نانوایی را به صورت دقیق ثبت و رصد می کند.

وی در پاسخ به این سوال که این سامانه چه زمانی رونمایی می شود، گفت: در آینده نزدیک احتمالا تا یکی دو هفته آینده رونمایی خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا