اخبار روز سینما

سالمندان ما برای جامعه ما بسیار ارزشمند هستند

امام جمعه یاسوج گفت: فرهنگ غرب و اقمار آن بنیان خانواده را ویران می کند و خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، آیت الله سید ناصر حسینی در خطبه روز جمعه 16 مهر 1402 با بیان این مطلب افزود: علل افزایش طلاق در استان باید بررسی شود، زیرا در سال های گذشته یکی در هر پنج ازدواج به طلاق می انجامد امروزه از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق می انجامد.

وی از خانواده ها خواست در رابطه با ازدواج فرزندانشان عاقلانه، منطقی و با دقت عمل کنند، زیرا وعده و وعید امری حیاتی است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با اشاره به امام جمعه هفتم یاسوج مهر وی همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی خاطرنشان کرد: اکیپ های آتش نشانی در مواقع بروز خطر به کمک مردم می آیند; حفاظت از جان و مال مردم در مواقع بحرانی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی برای آتش نشانان بسیار مهم است.

آیت الله حسینی با اشاره به روز جهانی سالمندان گفت: سالمندان برای جامعه ما بسیار ارزشمند هستند و باید با احترام و فداکاری با آنها رفتار کرد.

اردوغان با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام کافر سادیک (ع) ادامه داد: میلاد پیامبر اسلام به عنوان آغاز بعثت، در هدایت مردم و خلق ارزش های معنوی نقش دارد. مثل قرآن، حجاب، حجاب، عفاف، حلال و حرام… وگرنه انسان از حیوان پایین تر است.

امام جماعت یاسوج با اشاره به اینکه عده ای با تشویق به فساد و ابتذال خود را در وضعیت بدی قرار می دهند، گفت: افرادی که کارهای نیک انجام می دهند و به توصیه های پیامبران و اولیای الهی عمل می کنند، مورد لطف خداوند هستند.

به گزارش ایسنا، حسینی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان این مطلب گفت: این نیروها شبانه روز برای تامین امنیت و نظم جامعه تلاش می کنند و باید قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا