اخبار روز

افزایش ساعت کار مراکز معاینه فنی تهران!

بر اساس صحبت های ​مالکی،از اول آذر ساعت کاری کلیه مراکز معاینه فنی سبک و سنگین یک ساعت بیشتر شده یعنی ساعت ۷ صبح الی ۱۸ است.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا در روزهای اخیر و اهمیت نظارت بر آلایندگی خودروها از ابتدا. آذر ساعت کار کلیه مراکز معاینه فنی تهران یک ساعت افزایش یافت. در حال حاضر مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان و شقایق به صورت 24 ساعته و سایر مراکز از ساعت 7 صبح تا 18 فعال هستند.

وی با اشاره به تفاوت استقبال از مراکز معاینه فنی و به ویژه در فعالیت برخی از مراکز منتخب در ایام تعطیل، افزود: در حال حاضر تهران دارای 17 مرکز ثابت و 15 واحد سیار برای خودروهای سبک است که 64 خط معاینه فنی و 11 واحد موتورسیکلت دارد. . لاین دارای سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین است و ظرفیت پذیرش سالانه حدود 3 میلیون خودرو را دارد.

ملکی تصریح کرد: برای تسهیل در ارائه خدمات و مدیریت نوبت، پذیرش برخی از مراکز معاینه فنی خودرو در شهر تهران (بیش از 50 درصد ظرفیت) فقط به صورت اینترنتی انجام می شود. مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج، دماوند و شهید چمران و واحدهای مختلف سیار تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت دهی آنلاین در سامانه تهران من امکان پذیر است. البته علاوه بر این مراکز صدرالاشاره، امکان مراجعه حضوری به مراکز دیگر و یا تعیین وقت قبلی نیز وجود دارد.

مدیرکل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: با توجه به تفاوت پذیرش و فعالیت برخی از مراکز در ایام تعطیلات، از شهروندان تقاضا می شود برای اطمینان از صحت و سقم خود به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند. تاریخ. وضعیت مراکز . همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان سامانه پاسخگویی با شماره 96006000 تماس حاصل فرمایید.

ملکی با اشاره به افزایش مراجعات در ماه های پایانی سال، خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و افزایش ظرفیت پذیرش از ابتدای آذرماه به شهروندان توصیه می شود معاینه فنی دوره ای خودروهای خود را به تعویق نیاندازند. روزهای پایانی سال اما در اسرع وقت به مراکز معاینه فنی اعزام و به شهر تهران ارسال می شود. از آنجایی که معاینه فنی دوره ای برای خودروهای شخصی یک سال به طول می انجامد، دریافت گواهینامه در زمان مناسب سال می تواند در دریافت خدمات بهتر و مدیریت زمان و جلوگیری از مفقود شدن آن توسط شهروندان موثر باشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا