اخبار روز

ساعت کاری این ادارات و بانک ها تغییر کرده است


به گزارش مانیبان، مهدی پازوکی از کاهش ساعت کاری ادارات این استان به دلیل گرمای بی سابقه خبر داد.

وی با اشاره به گرمای بی سابقه ای که لرستان تجربه می کند، گفت: ساعت کاری ادارات و بانک ها در این استان از یکشنبه تا جمعه هفته جاری به مدت دو هفته یک ساعت کاهش می یابد.

وی افزود: کاهش ساعات کار ادارات لرستان با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری برق خانگی و برق رسانی به بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی اتخاذ شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: تمامی ادارات، بانک ها، بیمه ها و سازمان های دولتی در این استان مشمول کاهش ساعات اداری هستند.

پازوکی یادآور شد: دستگاه های خدمات رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای شاغل به صورت شیفتی در شعب خاصی از بانک های عملیاتی، مراکز درمانی و بخش های بیمارستان ها مشمول کاهش ساعت کار اداری نیستند و فعالیت این مراکز عادی است.

وی بیان کرد: در ادارات لرستان بر روشن و خاموش شدن سیستم های سرمایشی یک ساعت پس از ورود و یک ساعت قبل از خروج تاکید می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرهای صنعتی این استان به مدیران صنعت اصرار داشته باشند که برنامه های اعلام شده برای مدیریت مصرف برق را در نظر بگیرند.

پازوکی خاطرنشان کرد: صدا و سیما و رسانه های لرستان رعایت الگوی مصرف برق مشترکان داخلی را توصیه کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا