اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال یانگوم و لوپن از شبکه تماشا

سریال سریال یانگوم و لوپن که در ژانرهای اکشن جنایی و تاریخی هستند، از این هفته به جدول پخش شبکه تماشا اضافه شدند و ساعت پخش آن‌ها اعلام گردید.

سریال جواهری در قصر که در ایران با نام یانگوم نیز شناخته می‌شود، داستان زندگی زنی به نام «یانگوم» را روایت می‌کند که در زمان سلسله جوسون در کره به عنوان پزشک مخصوص پادشاه مشغول به کار می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال یانگوم و لوپن

«یانگوم» در دوره‌ای زندگی می‌کند که جامعه طبقاتی بوده و سنت‌های مردسالارانه بر آن حکمفرماست. با وجود ثبات اقتصادی، این دوره به دلیل درگیری‌های داخلی بر سر قدرت از ثبات سیاسی برخوردار نیست. سریال جواهری در قصر هر شب ساعت 20:30 از شبکه تماشا پخش و در ساعت‌های 00:30 بامداد، 6:30 و 12:30 بازپخش می‌شود.

سریال یانگوم

سریال لوپن فرانسوی در ژانر اکشن، جنایی و درام ساخته شده و داستان سارقی به نام آسان دیوپ را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد از خانواده‌ای ثروتمند که ظلمی به پدرش کرده‌اند، انتقام بگیرد.

لوپن در سه فصل از این هفته هر شب ساعت 22:30 از شبکه تماشا پخش و در ساعت‌های 15:30، 10:30 و 3:30 بازپخش می‌شود. علاوه بر این دو سریال، سریال‌های رخنه، آن شرلی، خانه پوشالی و کمپانی نیز در ساعات دیگر از شبکه تماشا پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش سریال یانگوم و لوپن از شبکه تماشا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا