سریال چشمان آبی زهرا به کارگردانی «علی درخشی» از امروز به روی آنتن «شبکه امید» می‌رود و داستانی جذاب و پرهیجان را روایت می‌کند.

مینی‌سریال هفت قسمتی چشمان آبی زهرا» از امروز، یکشنبه 8 مهرماه، به طور رسمی از «شبکه امید» پخش خواهد شد. این مینی‌سریال به کارگردانی «علی درخشی»، نگاهی عمیق به وضعیت انسان‌ها در مناطق اشغالی فلسطین دارد و موضوعاتی چون حیات، ظلم و قدرت را بررسی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال چشمان آبی زهرا مشخص شد

داستان چشمان آبی زهرا حول یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی می‌چرخد که در آستانه انتخابات به سر می‌برد. این مقام، پسر نوجوانی دارد که به خاطر نقص جسمی با مشکلاتی مواجه است. او برای حل این مشکل، گروهی از پزشکان را به اردوگاه‌های فلسطینیان می‌فرستد تا به دنبال افرادی بگردند که از نظر پزشکی می‌توانند با پسرش مشابهت داشته باشند. در این میان، «زهرا» دختر یکی از کشته‌شدگان فلسطینی، به عنوان گزینه‌ای برای جابه‌جایی چشمش با پسر این مقام انتخاب می‌شود.

ساعت پخش سریال چشمان آبی زهرا مشخص شد

اما داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود. برادر «زهرا» که عضو انتفاضه فلسطین است، در پی یافتن خواهرش به ماجراهای پرخطر و ناخواسته‌ای کشیده می‌شود. این سریال با بازی «جهانبخش سلطانی»، «حسین معلومی»، «جمشید جهانزاده»، «سومیتا حسام»، «علیرضا نجف‌زاده» و «آتوسا رجبی» به تصویر کشیده می‌شود.

چشمان آبی زهرا با هدف بیان واقعیت‌های تلخ و انسانی در یک درام سیاسی، مخاطبان را به تفکر درباره شرایط انسانی و اجتماعی کنونی تشویق می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال چشمان آبی زهرا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :