اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال شب دهم در ایام محرم مشخص شد

سریال شب دهم از آثار «حسن فتحی» بار دیگر در آغاز محرم امسال، 16 تیرماه، از شبکه آی فیلم هر شب ساعت 20 روی آنتن صداوسیما می‌رود.

سریال شب دهم به کارگردانی «حسن فتحی» از تاریخ 18 تیر ماه، مصادف با آغاز ماه محرم سال 1446 هر شب ساعت 20 از شبکه «آی فیلم» پخش می‌شود و در ساعت‌های 4 بامداد و 12 روز بعد بازپخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال شب دهم و سریال وارث در شبکه آی فیلم

در این سریال، هنرمندانی همچون «حسین یاری»، «کتایون ریاحی»، «ثریا قاسمی»، «محمود پاک نیت» و دیگر بازیگران به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان سریال شب دهم درباره جوانی به نام «حیدر خوش مرام» (حسین یاری) است که عاشق یک شاهزاده قجری (کتایون ریاحی) می‌شود. «حیدر خوش مرام» برای ازدواج با این شاهزاده، اصرار می‌کند اما شاهزاده پس از مدت ها که به او جواب رد می‌داد برایش شرط می‌گذارد که بتواند ده شب تعزیه در زمان حکومت نظامی رضاخان برگزار کند. «حیدر» هم به همراه نوچه هایش تعزیه را برگزار می‌کند تا اینکه در شب دهم…

سریال شب دهم

سریال دیگری نیز به نام سریال وارث که به کارگردانی کاظم بلوچی است، از تاریخ 16 تیر ماه، هر روز ساعت 17 پخش می‌شود و بازپخش‌هایی در ساعت 1 بامداد و 9 روز بعد دارد. در این سریال، بازیگرانی همچون «سیاوش طهمورث»، «منوچهر آذر»، و «محمود پاک نیت» نقش‌های خود را بازی کرده‌اند.

داستان وارث درباره «آقاجان» است که مسئولیت نگهداری از دو امانت مهم، یعنی خنجر جواهرنشان و کتاب باارزشی را بر عهده دارد و باید آن‌ها را به وارث اصلی‌شان یعنی «ناصر» خواهرزاده اش، بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال شب دهم چیست؟ آیا شما از طرفداران سریال های مخصوص ماه محرم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا