اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک از شبکه 4

سریال دوشیزه اسکارلت و دوک با دوبله فارسی از شبکه چهار پخش می‌شود. این سریال جنایی، درام و هیجانی محصول سال 2020 آمریکا و انگلیس است

در سریال Miss Scarlet and the Duke «اسکارلت» باهوش و زیرک، شباهت‌هایی به «شرلوک هلمز» دارد و با کمک یک کارآگاه پلیس به حل پرونده‌های جنایی پیچیده می‌پردازد. این سریال ترکیبی از داستان‌های جنایی خانم مارپل و کارآگاه‌بازی‌های شرلوک هلمز است و به جزئیات با دقت می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال دوشیزه اسکارلت و دوک از شبکه 4

علاوه بر داستان جذاب، مجموعه تلویزیونی دوشیزه اسکارلت و دوک از نظر بصری نیز چشم‌نواز است. نورپردازی، طراحی صحنه و لباس سریال به‌خوبی حس و حال لندن قرن نوزدهم را تداعی می‌کنند.

دوبله فارسی این سریال با حضور 34 نفر از گویندگان برجسته کشور انجام شده است. «ناهید امیریان» مدیریت دوبلاژ را بر عهده داشته و «فرشید فرجی» نیز صدابردار سریال بوده است.

سریال دوشیزه اسکارلت و دوک

دوشیزه اسکارلت و دوک از روز یکشنبه 31 تیرماه از ساعت 24 از شبکه چهار پخش می‌شود. اولین قسمت فصل اول در بامداد روز یکشنبه پخش و در ساعت‌های 11 و 18 همان روز تکرار خواهد شد.

فصل‌های دوم و سوم این سریال به همراه پخش مجدد فصل اول، در مجموع در 18 قسمت (سه فصل 6 قسمتی) از شبکه چهار پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال دوشیزه اسکارلت و دوک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا