اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال در کنار پروانه ها اعلام شد

سریال در کنار پروانه ها از شبکه دو سیما روی آنتن صدا و سیما می‌رود این مجموعه با داستان پر فراز و نشیب خود لحظات خوشی را برای مخاطبان می‌سازد.

سریال در کنار پروانه‌ها به کارگردانی «داریوش یاری» و تهیه‌کنندگی «بهروز مفید»، از امشب 30 تیر ماه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این سریال که در 31 قسمت تولید شده است، داستانی احساسی و اجتماعی را روایت می‌کند و به موضوعاتی مانند امید، ایثار، خانواده و مبارزه با مشکلات می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال جدید شبکه دو

داستان سریال در کنار پروانه ها حول محور زندگی «رهی»، جوانی ناامید مبتلا به بیماری قلبی می‌چرخد که برای نجات تنها دلخوشی‌اش در زندگی، خواهرش، طعمه نقشه‌ای پیچیده می‌شود. مخاطبان در این سریال پرفراز و نشیب، با «رهی» و ماجراهای او همراه خواهند شد.

سریال در کنار پروانه ها

بازیگران برجسته‌ای همچون مرحوم «پروانه معصومی»، «برزو ارجمند»، «محمود جعفری»، «شهین تسلیمی»، «مهران رجبی»، «الناز اسماعیلی»، «بیتا سحرخیز»، «نگار عابدی»، «نسرین بابایی» و دیگران در این سریال جدید شبکه دو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در کنار پروانه‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 21:30 پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد در ساعت‌های 00:45 بامداد، 10 صبح و 16:20 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال در کنار پروانه ها چیست؟  آیا شما از طرفداران سریال های اجتماعی صدا و سیما هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا