سریال درام جنایی «بهتره با سال تماس بگیری» از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری با ما همراه شوید.

«با سال تماس بگیر» یا «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul) یک مجموعه‌ی آمریکایی در ژانر درام حقوقی و جنایی است که بخشی از فرنچایز بریکینگ بد به شمار می‌آید. همچنین این مجموعه اسپین‌آف، پیش‌درآمد و دنباله‌ای از سریال قبلی گیلیگان، بریکینگ بد (۲۰۰۸–۲۰۱۳) محسوب می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌‌های درام و جنایی هستید، می‌توانید سریال بهتره با سال تماس بگیری را از یکشنبه 15 مهر ماه 1403 هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری هر شب ساعت 22:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:30 بامداد، 06:30 و 12:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال بهتره با سال تماس بگیری از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال با سال تماس بگیر
ساعت پخش سریال با سال تماس بگیر

سریال «بهتره با سال تماس بگیری» (Better Call Saul) در لیست ۲۵۰ سریال برتر جهان با رتبه ۳۲ قرار دارد و در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره ۹ از ۱۰ را کسب کرده‌ است.

سریال پربیننده‌ی بهتره با سال تماس بگیری با تحسین منتقدان و مخاطبان مواجه شد و اجرای بازیگران، شخصیت‌پردازی، داستان، کارگردانی و فیلم‌برداری‌اش مورد ستایش قرار گرفت. بسیاری از منتقدان آن را جانشینی ارزشمند برای بریکینگ بد و یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تمام ادوار نامیدند که برخی نیز آن را برتر از بریکینگ بد دانسته‌اند.

گفتنی است سریال بهتره با سال تماس بگیری در زمان پخشش رکورد پربیننده‌ترین افتتاحیه از قبل برنامه‌ریزی‌شده، در تاریخ تلویزیون کابلی را داشت.

مجموعه محبوب «با سال تماس بگیر» با بازی درخشان بازیگران و داستان‌پردازی پیچیده، موفق شد جوایز متعددی ازجمله نامزدی در جوایز امی و گلدن گلوب را به دست آورد. در ادامه به اسامی بازیگران به‌همراه نقش‌هایشان اشاره می‌کنیم.

بازیگران سریال «با سال تماس بگیر»

زمان پخش تکرار سریال با سال تماس بگیر از شبکه تماشازمان پخش تکرار سریال با سال تماس بگیر از شبکه تماشا
زمان پخش تکرار سریال با سال تماس بگیر از شبکه تماشا
  • باب ادنکیرک در نقش سال گودمن (جیمز مورگان مک‌گیل)
  • ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر (کیمبرلی وکسلر)
  • جاناتان بنکس در نقش مایک ارمنتراوت (مایکل ارمنتراوت)
  • جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ (گوستاوو فرینگ)
  • مارک مارگولیس در نقش هکتور سالامانکا
  • مایکل مک‌کین در نقش چاک مک‌گیل (چارلز لیندبرگ مک‌گیل)
  • مایکل ماندو در نقش ناچو وارگا (ایگناسیو وارگا)
  • پاتریک فابین در نقش هاوارد هملین
  • تونی دالتون در نقش لالو سالامانکا (ادواردو سالامانکا)
  • جرمی شیمس در نقش کرگ کتلمن
  • جولی آن امری در نقش بتسی کتلمن، همسر کرگ کتلمن
  • استیون آگ در نقش سابچاک
  • ایلن فوگارتی در نقش خانم ناگوین
  • جو دیروزا در نقش دکتر کلوراد دامپزشک
  • میریام کولون در نقش خانم سالامانکا
  • اد بیگلی. جی آر در نقش کلیف مین
  • لاول کرافورد در نقش هیول بابینو
  • بری کوربین در نقش آقای آکر
  • رکس لین در نقش کوین
  • ریموند کروز در نقش توکو سالامانکا

خلاصه داستان سریال بهتره با سال تماس بگیری

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، جنایی و اکشن می‌رویم که درباره‌ی وکیل والتر وایت، ساول گودمن و دفتر وکالت او و نیز نحوه آشنایی او با اعضای گروه درست قبل از رخ دادن اتفاقات بریکینگ بد است.

زمان پخش سریال با سال تماس بگیر

زمان پخش سریال با سال تماس بگیر

در خلاصه داستان سریال بهتره با سال تماس بگیری آمده است: «ماجرا از سال ۲۰۰۲ یعنی هنگامی که ساول با نام جیمی مک‌گیل و به‌عنوان وکیل مدافع عمومی در دادگاه آلباکرکی مشغول به کار بود، آغاز می‌شود. او در ابتدا با پرونده سه نوجوان که مخفیانه وارد سردخانه‌ای شده‌ بودند کارش را شروع می‌کند. اما او کم‌کم تبدیل به وکیل مدافع جنایی خودمحور معروف می‌شود و بعدها به سال گودمن تغییر نام می‌دهد.»

صداپیشگان سریال «بهتره با سال تماس بگیری»

واحد جستجوی اداره‌کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این سریال درام جنایی را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است از شبکه‌ تماشا پخش شود.

مدیر دوبلاژ سریال «بهتره با سال تماس بگیری» امیر حکیمی و صدابردار آن بهزاد توکلی است. شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، زویا خلیل آذر، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه شعشعانی، خشایار شمشیرگران، خسرو شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، علی منانی، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه‌های این مجموعه هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال «بهتره با سال تماس بگیری» باب اودنکرک، جاناتان بنکس، ریا سیهورن، پاتریک فابیان، مایکل مندو و مایکل مک‌کین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «بهتره با سال تماس بگیری» چند قسمت است؟

این مجموعه 6 فصل دارد که شامل 63 قسمت ۴۲ تا ۶۹ دقیقه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال بهتره با سال تماس بگیری چیست؟ آیا به مجموعه‌های درام جنایی علاقه دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

 

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما