اخبار روز سینما

ساره بیات با هومن سیدی در دبی چه می کند؟

خبراملت: دوستداران سینما پس از جدایی نادر از سیمین با ساره بیات آشنا شدند اما پیش از آن او را در مجموعه های تلویزیونی و تئاتر دیده بودند. ساره بیات یکی از شناخته شده ترین بازیگران زن سینما و تلویزیون داخلی است. ساره بیات در سال های اخیر در سریال عاشقانه گیسو و دل به ایفای نقش پرداخته است.ساره بیات همسر علیرضا افکاری آهنگساز سرشناس پاپ است. ساره بیات او اخیرا یک سالن زیبایی افتتاح کرده است.

ساره بیات سلفی خود را در کنار همسرش علیرضا افکاری و هومن سیدی در دبی منتشر کرد. ساره بیات و افکاری مدتی است که به دبی سفر کرده اند.

از تصویر به نظر می رسد که آنها به طور اتفاقی هومن سیدی را در دبی دیده اند و تعجب کرده اند. دوری از هومن سیدی و علیرضا افکاری گواه آن است!

گویا ساره بیات و همسرش برای ملاقات سروین بیات و همسرش رضا قوچان نژاد خواهر و شوهر خواهر ساره بیات به دبی رفته اند.

همسر ساره بیات کیست؟

اردیبهشت ماه علیرضا افکاری دو سال پیش با انتشار پستی همه را شگفت زده کرد. این آهنگساز سرشناس که آثاری ماندگار برای چند خواننده خلق کرد، خبر ازدواج خود را داد ساره بیات داد

علیرضا افکاری با انتشار پستی از ازدواج خود با ساره بیات خبر داد و متنی عاشقانه و آهنگی را به این بازیگر تقدیم کرد. آنطور که افکاری نوشت، این زوج سال هاست که در حال ساختن یک زندگی عاشقانه هستند.

آهنگساز سرشناس موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود نوشت: همسرم… خانم زیبای من…

در تمام سالهای آخر زندگی مشترکمان، سالهایی که در کنار شما زندگی کردم، نتایج کاری که باعث خوشحالی عموم شد.

برای تأثیر حضور تو در خلق این آثار و زندگی من، برای داشتن تو، برای همیشه بودن در کنارم و برای عشقی که به زندگی من رنگ بی نظیری می بخشد.

متشکرم

همیشه در فراز و نشیب روزگار غرق در عشق باشیم و جاوید.

و این قسمت از خاطرات مشترکمان که مانند دیگر قطعات من تقدیم به چشمان مهربان تو بود و هست.”

ساره بیات نیز خطاب به همسرش نوشت: علیرضایی عزیزم… از حضور شایسته شما در این سال ها تشکر می کنم.

پس از اعلام خبر ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری، چهره هایی چون رضا قوچان نژاد، احسان خواجه امیری، محمدرضا غفاری، رضا یزدانی، علی اوجی، علی لهراسبی، سینا سرلک، کروش تهامی، مهدی یغمایی و علیرضا عصار این ازدواج را تبریک گفتند. زوج برای پیوند عاشقانه شان

22ساره بیات با هومن سیدی در دبی چه می کند؟

photo_۲۰۲۱-۱۰-۰۷_۱۰-۱۳-۴۲ساره بیات با هومن سیدی در دبی چه می کند؟

ساره بیات، زن پولدار، عصبی و مغرور سینما

ساره بیات در سه سال اخیر تا به امروز با سریال «عاشقانه» در سینمای خانگی و با فیلم‌های «اتاق تاریک» و «هزارتو» روی پرده سینما رفته است. او در این آثار نقش شخصیتی ثروتمند، مغرور و عصبی را بازی می کرد که مدام با همسرش بر سر پسرشان درگیر است.

بازی او در قالب شخصیت های مشابه او را در «هزارتو» تکراری جلوه داده است. باید منتظر پخش «دل» باشیم تا ببینیم این روند را ادامه می دهد یا در «هزارتو» متوقف می شود.

ساره بیات اولین بار در سریال اشکنه در نقش آن شخصیت ظاهر شد. در این سریال او زنی ثروتمند بود که پدر و مادرش در اروپا زندگی می کردند و با مردی به نام سهیل که خانواده فقیری داشت ازدواج کرد. در «عاشقانه» مشکل بین او و همسرش این بود که فرزندشان به طور اتفاقی توسط «سهیل» در درگیری سقط شد و او شکست خورد و به همین دلیل همسرش را مقصر دانست. علاوه بر این، چون او ثروتمند و مغرور بود، او را نیز تحقیر کرد.

ac-image-e01591006787jUساره بیات با هومن سیدی در دبی چه می کند؟

مشابه این شخصیت در «اتاق تاریک» نیز تکرار شد. او در این فیلم به اندازه «پگاه» در «عاشقانه» پولدار نبود، اما رابطه اش با همسرش شبیه هم نبود. «فرهاد» آرام و منطقی بود، اما «حالا» پرخاشگر و عصبی بود. پسر کوچکش در «اتاق تاریک» مورد حمله قرار گرفت و او بر سر این موضوع با «فرهاد» درگیر شد.

حالا کاراکتر او در «هزارتو» کپی کامل «آئورا» در «اتاق تاریک» و شبیه «پگاه» در «اشکنه» است، اما تنها تفاوتش این است که پسرش در این فیلم غایب است و دلیل آن هم همین است. درگیری با همسرش… حتی شخصیت او هم مثل «حالا» که از همسرش بزرگتر بود و از این نظر احساس ضعف می کرد، در «هزارتو» هم این حس را دارد اما این بار به لطف «امیرعلی» پولدار. دوست همسرش «اسفندیار». ، پس از مرگ او ظاهر شد و باید با همسر دوستش ازدواج کند.

هزار + توساره بیات با هومن سیدی در دبی چه می کند؟

باید اعتراف کنیم که ویژگی های این مدل شخصیت کاملاً با چهره ساره بیات همخوانی دارد، مانند لیلا حاتمی که به دلیل معصومیت و آرامش خاص چهره و لحن خود در بسیاری از فیلم ها نقش زنی رنج کشیده را بازی کرده است. . . صدایی که همسرش به او ظلم کرده بود. این تناسب نباید باعث شود ساره بیات بیشتر از این حرفش را تکرار کند مگر در فیلم هایی مثل «جدایی نادر از سیمین» و «بیست و یک روز بعد» که نقش یک زن طبقه پایین جامعه را بازی نکرد. با ویژگی های کاملا متفاوت و آیا به آن دست نیافته اند؟ کافی است مدتی دور این شخصیت تکراری خط بکشید.

سانسور عجیب ساره بیات

در نمایی از قسمت دوازدهم سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی، جلد ساره بیات بازیگر نقش پگاه به طرز عجیبی سانسور شد.

در این سکانس پگاه را می بینیم که وارد رستوران می شود و پس از نزدیک شدن به دوربین، شال او ناگهان دو نیم می شود! در تصویر زیر این سانسور عجیب را مشاهده می کنید.

photo_۲۰۲۱-۰۵-۲۵_۲۰-۰۹-۰۵

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا