اخبار روز سینما

ساخت «پایتخت» در دست ما نیست، در دست «آقایان» است.


به گزارش شمانیوزخنده دارترین سریال پایتخت یکی این سریال به یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی تبدیل شده است که با حضور بسیاری از بازیگران محبوب توجه ها را به خود جلب کرده است. مخاطبان خنده دارترین سریال پایتخت 5 مانند فصل های قبل جذاب و زیبا با حضور همیشگی محسن تنابنده، احمد مهرانفر و ریما رامین فر شروع به کار کردند. خنده دارترین سکانس سریال پایتخت 5 درباره دعوای فهیمه نقی و هما است. خنده دارترین سکانس سریال پایتخت 5 دعوای فهیمه نقی و هما را نشان می دهد.

(ویدئو) محسن تنابنده: ساخت «پایتخت» دست ما نیست، دست «آقایان» است.

محسن تنابنده در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه «کافه آپارات» درباره سرنوشت فصل جدید سریال «پایتخت» اینگونه توضیح داد: ده سال روی چیزی سرمایه گذاری کردند، شد «پایتخت» و بعد آن را می اندازند. دور. «پایتخت» دست ما نیست، دست آقایان است. آقایان اگر بخواهند می شود، اگر نخواهند نمی شود و مهم مردم هستند.

چون همیشه در کامنت ها می بینم که می گویند خدا شما را «پایتخت» می کند، از همین تریبون می گویم ما برای «پایتخت» سازی مشکلی نداریم و آقایان تصمیم بگیرند که «پایتخت» ساخته شود. یا نه. .

برای دیدن کلیپ های بیشتر، پربازدیدترین صفحه اینستاگرام را ببینید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا