به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی است یکی یکی از محبوب ترین و البته پر بحث ترین سریال های شبکه خانگی است. مجوز تولید نسخه ترکی مدتی پیش توسط شرکت OGM Pictures خریداری شد. نسخه ترکی این سریال توسط برادران تایلانی که پیش از این سریال پرطرفدار حریم سلطان را کارگردانی کرده بودند جلوی دوربین رفته است. اوزگه یاغیز در نسخه ترکی این اثر نقش شهرزاد را بازی می کند.

به گزارش رسانه ها، اوزگه یاغیز بازیگر 27 ساله ترکیه ای در این نسخه نقش شهرزاد را بازی می کند. وی تاکنون در 6 سریال ترکی حضور داشته است که معروف ترین آنها سریال سوگند است که در آن نقش زنی به نام ریحان را بازی کرده است. “هر چه اسمش را بگذاری”یکی «از مادر»، «سمت چپ من» دیگر سریال معروف این بازیگر است.

در حالی که یاغیز در نسخه ترکی نقش شهرزاد را بازی می کند، 27 سال سن دارد، در حالی که ترانه علیدوستی در 31 سالگی اجرا شد. وقتی علیدوستی این نقش را بازی کرد، یقیز 17 ساله بود و هنوز بازیگری را شروع نکرده بود.

نسخه ترکی سریال «شهرزاد» به اتفاقات و اتفاقات فصل اول می پردازد و داستان در اطراف شهرزاد، قباد، فرهاد و بزرگ آقا روایت می شود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما