اخبار روز سینما

ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها [+جزئیات]

به تازگی و به نقل از هالیوود ریپورتر، ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها ساخته یاسوهیکو شیمیزو انجام شده و به زودی می‌شود.

برداشت این از فیلم اصلی کانادایی به کارگردانی وینچنزو صورت گرفته است که سال 1997 اکران شد و حالا شاهد شاهد باشیم. ساخت ژاپنی فیلم مکعب هستیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی تحلیل بهترین سریال های ژاپنی 2022 و 2021

ساخت مجدد فیلم مکعب توسط ژاپنی‌ها

“مکعب” اثر وینچنزو یک کلاسیک کلاسیک مدرن با طراحی خاص به فرد که نظر داستانی پیشگام از این سبک می‌شود و مسیری را در این راه خلق کرد. از بازیگران آن می‌توانم به نیکول د بوئر، دیوید هیولت و جولیان ریچینگز اشاره کرد. داستان این درباره افرادی است که در یک مکعب خواب بیدار می‌شوند و سعی می‌کنند فرار کنند اما بین آنها ایجاد می‌شود و فیلم پایانی غیرمنتظره دارد.

ساخت فیلم مکعب ژاپنی

ساخت ژاپنی فیلم مکعب

تهیه‌کننده ژاپنی از احترام نسخه جدید به نسخه اصلی می‌گوید. داستان این درباره گروهی است که خود را در و خم‌های سادیستی گرفتار و به یاد نمی‌آورند که چگونه به آنجا راه یافته‌اند. آنها در مواردی که مواد مخدر دریافت کرده بودند، گیج سردرگم از خوابی که از کجا شروع شد بیدار شده و خود را در اتاقی مرموز می‌بندند که روی دیوار آن عبارتی ناآشنا نوشته شده است در حالی که سعی می‌کنم راهی برای فرار از مرگ‌های مرگباری روبه‌رو می‌شوند. .

در فیلم اصلی “مکعب” 7 غریبه در گیر افتاده‌اند و موضوع اصلی در نهایت مصنوعی، انسانیت و تولید نژاد جدید دیجیتال است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا