اخبار روز سینما

ساخت قسمت دوم فیلم Eternals کنسل شد

طبق شایعات اخیر ساخت دنباله فیلم Eternals ، یکی از فیلم‌های فاز 4 دنیای مارول که انتظار می‌رفت با ساخت قسمت دوم داستان بسیار جذابی را رقم بزند، لغو شد.

ساخت احتمالی دنباله یکی از اولین فیلم‌های فاز 4 مارول یعنی فیلم Eternals کنسل شد که برای طرفداران این پروژه خبر ناامیدکننده‌ای بود. گزارشی جدید از «ورایتی» ادعا می‌کند که Eternals 2 در استودیو مارول در حال توسعه نیست، با وجود اینکه تریلر اخیر Brave New World اشاره‌ای به ارتباط با فیلم اول آن داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Eternals

فیلم Eternals با کارگردانی «کلوئه ژائو» بیش از 400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته و در حال حاضر دارای امتیاز 47% از منتقدان و 77% از تماشاگران عمومی در سایت Rotten Tomatoes است.

علی رغم اینکه Variety گزارش می‌دهد که دنباله Eternals در حال توسعه نیست، به این معنی نخواهد بود که مارول برنامه‌هایی برای این فیلم، ندارد. ممکن است ساخت فیلم Eternals 2 فعلاً متوقف شده تا مارول دقیقا تصمیم بگیرد چگونه با بازگشت «رابرت داونی جونیور» به فرانچایز در نقش «دکتر دووم»، پیش برود.

فیلم Eternals

پس از آنکه «جاناتان میجرز» برکنار و «کنگ» به عنوان شرور اصلی مولتی‌ورس کنار گذاشته شد، نشان می‌دهد که مارول همچنان در حال تغییرات ساختاری است؛ بنابراین امیدواریم که فیلم Eternals 2 تنها در حالت توقف باشد.

اخباری مربوط به پروژه دیگری از Eternals از زمان اکران آن در سال 2021 که با پیام Eternals باز خواهند گشت، منتشر نشده است. بسیاری از طرفداران حدس زدند که بهترین راه برای بیان داستان Eternals، از طریق یک سریال در «دیزنی+» است که در آن هر شخصیت می‌تواند زمان بیشتری در فیلم داشته باشد.

با توجه به اینکه مشخص شد شخصیت‌های Eternals تنها ربات‌هایی هستند که توسط «سلستیال‌ها» برای انجام دستوراتشان خلق شده‌اند، پتانسیل برای بازگرداندن شخصیت‌هایی که در فیلم جان باخته‌اند وجود دارد، بدون اینکه مرگ آن‌ها در فیلم تحت تأثیر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لغو دنباله فیلم Eternals چیست؟ آیا شما از طرفداران این فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا