اخبار روز سینما

ساخت فصل چهارم مزرعه کلارکسون تایید شد

یک روز پس از اینکه جرمی کلارکسون و سایر میزبانان گرند تور را ترک کردند، آمازون پرایم تایید کرد: فصل 4 مزرعه کلارکسون تولید خواهد شد.

در ماه سپتامبر، گزارش‌ها نشان داد که برنامه تلویزیونی Farm Clarkson با وجود توهین‌های کلارکسون به مگان مارکل ادامه خواهد داشت. این در حالی است که «آمازون» تمایلی به همکاری با «کلارکسون» ندارد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


آمازون پرایم فصل چهارم مزرعه کلارکسون را تایید کرد

«فوزیه خان» مدیر برنامه «استودیو آمازون» در نشست خبری در لندن از ساخت این برنامه خبر داد. فصل 4 مزرعه کلارکسون به زودی شروع خواهد شد. وی افزود فصل سوم این سریال هم اکنون در حال تصویربرداری است و در سال 2024 منتشر خواهد شد.

اخیرا «کلارکسون» اقدام به ساخت مستندی جنجالی با عنوان «هری و مگان» کرده است. در مقاله ای که در روزنامه سان منتشر شد، او گفت که از دوشس ساسکس متنفر است و آرزو می کند که مردم در خیابان به او بی احترامی کنند.

ساخت فصل چهارم مزرعه کلارکسون تایید شد

علیرغم موجی از انتقادات، مجری برنامه “مزرعه کلارکسون” در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پس از اظهارات توهین آمیز با ارسال ایمیلی به هری و مگان از اظهارات خود عذرخواهی کرده است.

از سوی دیگر، فوزیه خان گفت که آمازون از اظهارات کلارکسون شوکه، ناامید و متعجب شده است. از سوی دیگر، این پربیننده ترین محتوای انحصاری آمازون در بریتانیا است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فصل چهارم مزرعه کلارکسون چیست؟ لطفا نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع: ضرب الاجل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا