ساخت سریال ویژه «سلمان فارسی» در حالی فلج شد که فیلمبرداری فصل آن به تازگی در ایران آغاز شده است. رسانه ها علت توقف این پروژه را مشکلات اقتصادی دانسته اند اما مدیر روابط عمومی این پروژه توقف را به دلیل مرمت مجموعه ها و البته انتخاب مکان های جدید اعلام کرده است.

به گزارش پی ام آپ، پس از انتشار اخباری مبنی بر توقف ساخت سریال تاریخی مذهبی «سلمان فارسی» به دلیل اختلافات و مشکلات مالی، خبرنگار ایسنا پیگیر ماجرا شد و در نهایت روابط عمومی سریال توضیحاتی در خصوص این سریال ارائه کرد. . توجه.

احسان ناظم بکایی – روابط عمومی سریال داوود میرباقری – در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه این توقف یک روند طبیعی است که معمولا اتفاق می افتد، دلایل توقف پروژه «پرشین سلمان» را اینگونه توضیح داد: «در طول داستان. ، صحنه ای در محل کاروانسرای مرمر وجود دارد، ما دچار آتش سوزی شدیم و اکنون گروه پس از این سکانس ها در مرحله ترمیم قسمت هایی از آن مکان و ضبط تصاویر مربوط به آتش سوزی است که مهار شده است. فیلمبرداری این پروژه چند روزی است که متوقف شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه بازدیدهای متعددی از لوکیشن در محدوده شاهرود انجام می شود، باید در شهرک سینمایی نور نیز مکان یابی و جست و جوی فضاهای مربوط به دوره حجاز انجام شود که نتیجه فیلمبرداری فیلمبرداری این فیلم است. پروژه برای چند روز با توجه به بازسازی کاروانسرای مرمر، ساخت مجموعه “ماربین” و بررسی این اماکن متوقف می شود که این وقفه با هدف تسریع در ساخت و ساز انجام می شود.بخش هایی از بازدید انجام می شود. تیم سازنده و دیگران توسط خود آقای میرباقری.

مدیر روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه فصل ایران باستان دوران حساسی است، تمام مراحل آن باید با نهایت دقت انجام شود و خود آقای میرباقری نیز «خیلی است». حساس به این فصل و ریل گذاری در این فصل برای برنامه نویسی و سریال سازی آینده در شهر غزالی و جاهای دیگر مفید است.

سریال سلمان فارسی یکی از تولیدات ویژه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین طاهری در مرکز سیما فیلم است. تصویربرداری فصل «بیزانس» این سریال چندی پیش و پس از وقفه ای در اواسط به پایان رسید. مرداد ماه فیلمبرداری فصل ایران باستان آغاز شد. در این سریال «علیرضا شجاعی» نقش سلمان فارسی را بازی می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *