اخبار روز سینما

ساخت سریال جدید مهران مدیری در شبکه خانگی رسما اعلام شد مدیری «قهوه پدر» را به سبک هیولا با سام درخشانی و ژاله صامتی می سازد.

یک روز مانده به اکران فیلم سینمایی «6 صبح» خبر ساخت سریال «پدرکهوئه» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی به صورت رسمی اعلام شد که به گفته تهیه کننده آن در حال و هوای این سریال خواهد بود. سریال “هیولا”. سام درخشانی و ژاله صامتی از جمله بازیگران این سریال هستند.

به گزارش بازتاب آنلاین، پیش از این خبرهای غیررسمی از ساخت سریال مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی منتشر شده بود اما امروز سه شنبه اول است. مرداددر نهایت جواد فرحانی تهیه کننده این سریال در گفت و گو با خبرگزاری. مهر او درباره ساخت سریال «قهوه پدر» به کارگردانی مهران مدیری در آینده نزدیک صحبت کرده است.

فرحانی گفت: «قهوه پدر» بر اساس فیلمنامه امیر برادران تولید شده و لحنی شبیه به فیلم «هیولا» دارد. “هیولا” یکی یکی از بهترین سریال های مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی بود که بر اساس فیلمنامه پیمان قاسم خانی ساخته شد. مدیری بعد از مدت ها توانست با این سریال خودی نشان دهد. قسمت دوم «هیولا» به نام «دراکولا» موفق نبود. برخی عدم موفقیت این سریال را ناشی از غیبت قاسم خانی و برخی دیگر از بی انگیزگی کارگردان می گفتند. هر چه بود، تماشاگران «دراکولا» به شدت افت کردند.

فرهانی توضیح داده است که «قهوه پدر» از نظر مضمون با «هیولا» همخوانی دارد و کارگردان این بار به مضمون فساد مالی پرداخته است.

سام درخشانی و ژاله صامتی بازیگران این سریال هستند. بازیگرانی که پیش از این در دو کمدی موفق «خوب، بد، جلف»، «زیرخاکی» و «تگزاس» در کنار پژمان جمشیدی حضور داشتند.

چهارشنبه دوم مرداد فیلم سینمایی «6 صبح» به کارگردانی مهران مدیری اکران می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا