اخبار روز سینما

احداث سالن سینما در شهر محمدیه قزوین!/جزئیات

سرپرست سازمان سینمایی کشور در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی محمدیه و مهرگان تصویب خود را برای احداث یک سینما در این شهر اعلام کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین؛ محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور در پایان بیست و هشتمین سفر خود به استان در نشستی با اعضای شورای شهرداری و شهردار شهر قزوین حضور یافت.

خزایی در این جلسه که در شهرداری برگزار شد، پیشنهاد مدیران شهری برای ساخت سینما را پذیرفت و گفت: خوشحالم که مدیران شهر محمدیه اینقدر خلاق هستند و مطالبات و نگاه فرهنگی عمیقی دارند.

وی با بیان اینکه مقرر شد در راستای توسعه اماکن فرهنگی، 430 سالن سینما به سینماهای کشور اضافه شود، گفت: تجهیز این سالن ها بر عهده سازمان سینمایی کشور است.

خزایی یادآور شد: ساخت این سالن در شهر محمدیه قطعی است و در صورت انجام به موقع ساخت سالن سینما تا پایان سال در محمدیه و مهرگان سینما وجود خواهد داشت.

سینما بخش پردرآمدی است و ساخت سالن سینما نه تنها یک اقدام مهم فرهنگی است، بلکه به درآمدزایی شهرداری ها نیز کمک می کند.

در این جلسه حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از پیگیری و تلاش شهردار محمدیه برای توسعه حوزه های فرهنگی این شهر تشکر و قدردانی کرد.

محمد پیری شهردار محمدیه در این نشست گفت: جمعیت این شهر حدود 250 هزار نفر است و مردم این شهر عاشق فرهنگ و هنر هستند و به همین دلیل کمبود سینما در این شهر به طور کامل برطرف شده است. نمد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه مقرر شد سالن سینما در عبادتگاه شهر محمدیه احداث شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا