اخبار روز سینما

ساخت انیمیشن شگفت انگیزان 3 تایید شد

انیمیشن شگفت انگیزان 3 در استودیو انیمیشن پیکسار در حال توسعه است و «بِرَد برد»، نویسنده و کارگردان فیلم‌های قبلی، برای سه گانه بازگشته است.

«پیت داکت»، رئیس پیکسار، روز جمعه در مراسم بزرگ این شرکت برای معرفی پروژه‌های آینده دیزنی در نمایشگاه D23، این خبر را اعلام کرد. داکت اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه ارائه نداد؛ اما اعلام یک فیلم جدید از شگفت‌انگیزان پس از موفقیت چشمگیر «روح» که اخیراً از «شگفت‌انگیزان ۲» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم پیکسار در تمام دوران پیشی گرفت خبر بسیار خوبی برای این استودیو محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت انیمیشن شگفت انگیزان 3 تایید شد

فیلم اصلی شگفت‌انگیزان داستان آقای «شگفت‌انگیز» و «الاستیگرل» را دنبال می‌کرد که تلاش داشتند که زندگی عادی و معمولی را در پیش بگیرند. زمانی که ابرقهرمانان و فعالیت‌های ابرقدرتی توسط دولت ممنوع شد، آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کردند تا عادی به‌نظر برسند.

فیلم اول بیش از 630 میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشت و دنباله آن 1.24 میلیارد دلار در سطح جهانی درآمد کسب کرد.

انیمیشن شگفت انگیزان 3

شگفت‌انگیزان 2 با وجود اینکه 14 سال پس از فیلم اصلی منتشر شد، بلافاصله پس از وقایع شگفت‌انگیزان اتفاق افتاد و تمام بازیگران اصلی به نقش‌های اصلی خود بازگشتند.

هنوز تاریخ انتشار فیلم سوم این فرنچایز تعیین نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن Incredibles 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا