اخبار روز سینما

ساترا: روند انتشار سریال ها و نمایش های خانگی بدون مجوز به زودی متوقف می شود/ «رهایم کن» مجوز تولید و انتشار از سازمان ندارد/ تبلیغات محیطی این سریال از سراسر کشور جمع آوری شده است.

سازمان تنظیم مقررات رسانه جهانی صوتی و تصویری در فضای مجازی اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی شبهات و ابهامات پیرامون پخش سریال «رهایم کن» از پلتفرم فیلمو، به اطلاع می رساند این سریال رهایم کن مجوز تولید و پخش ساترا ندارد.

ساترا: روند انتشار سریال ها و نمایش های خانگی بدون مجوز به زودی متوقف می شود/ «رهایم کن» مجوز تولید و انتشار از سازمان ندارد/ تبلیغات محیطی این سریال از سراسر کشور جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات سمعی و بصری در فضای مجازی، ساترا به سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه ها در خصوص سریال «رهایم کن» پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات محیطی این سریال که فاقد مجوز است به طور کامل از تمام کشور جمع‌آوری شده است.

همچنین از آنجایی که سازمان تنظیم مقررات رسانه جهانی صوتی و تصویری در فضای مجازی یک نهاد نظارتی است و مرجع قضایی نیست، مکاتبات لازم با قوه قضائیه انجام شده است.

توجه به تخلفات به سکوها از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه یا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای انجام می شود که ساترا مأموریت خود را هماهنگی با قوه قضائیه کرده است.

همچنین با توجه به ادغام نماینده دادستانی کل کشور در شورای صدور پروانه ساترا و هماهنگی های انجام شده توسط ساترا با نماینده حقوق عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور ، پیش بینی می شود به زودی روند انتشار سریال ها و برنامه های خانگی بدون مجوز متوقف شود.

سریال «رهام کن» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی مجید مولایی از 28 بهمن 1401 هر هفته جمعه بر روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود.

داستان این سریال به نویسندگی سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی و سرپرستی مجید مولایی درباره دو برادر از خانواده ای سرشناس ساکن سیاهرود به نام های هاتف و حاتم است. حاتم پسر بزرگ خانواده دلداده، پرستار پسرش، مارال است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی درباره سرنوشت همسر سابقش در بین مردم سیاهرود وجود دارد، مارال می فهمد که جان برادرش در خطر است.

حاتم پس از کمک به مارال و پیگیری ماجرا، متوجه می شود که داستان برادرش به برادر کوچک خودش هاتف مربوط می شود که چند سالی به تهران مهاجرت کرده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر شرایط پیچیده ای می شوند که می تواند آنها را به مرزهای عجیب عشق و نفرت برساند.

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قیدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران «رهایم کن» هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا