اخبار روز

زیدآبادی: پزشکان اصولگرا هستند، یعنی اصول خاصی دارند و وابسته به جناح اصولگرا نیستند/ حمایت اهل سنت از پزشکان در انتخابات هشتم تیر

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی و روزنامه نگار اصلاح طلب در یادداشتی نوشت:

رسانه ها در مورد دکتر. مسعود چچیتیان: من اصولگرا هستم!

واضح است که منظور آقای مدزیکیان این بوده که یک فرد اصول مشخص و مشخصی دارد و به آن پایبند است و نه اینکه با جناح به اصطلاح اصولگرا وفاداری داشته باشد یا از سیاست های آن پیروی کند.

با این حال حکم آقای مدشیان گاه به گونه ای به تصویر کشیده می شد که گویی او خود را جزئی از جناح اصولگرا معرفی می کند. این نوع کارها شامل تحریف معنوی کلام مردم و گمراه کردن مخاطب است که نباید نسبت به هیچ یک از نامزدها پرهیز کرد.

انتخاب پزشکان می تواند سنی ها و اقوام مختلف را به آینده امیدوار کند

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در دوره های دهم و یازدهم نیز در خصوص حمایت خود و شهروندان اهل سنت از مسعود بیزیکیان در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به تاکید مستمر وی بر اقوام مختلف کشور اظهار داشت: انتخابات یک انتخابات است. نقطه دیدار و عرصه مهم سرنوشت کشور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی است، به همین دلیل دو موضوع در انتخابات برای ما مهم است.

به نقل از ایلنا، وی ادامه داد: اولین نکته این است که مشارکت بسیار بالایی در کشور داریم بنابراین این مشارکت در صحنه بین المللی و ملی دست ما را پر می کند و می توانیم از منافع ملی خود دفاع کنیم زیرا مشارکت ضعیف است. به درد ما می خورد. نکته دوم این است که فردی را انتخاب کنید که شرایط داخلی و بین المللی را به درستی درک کند، درک بهتری از مردم داشته باشد، درک عمیق تری از مسائل سیاسی داشته باشد و بتواند شخصیتی قدرتمند بر اساس اعتقادات و دیدگاه های خود در دولت تیمی و در تیم بسازد. صنعت متفاوت شکل بگیرد

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس دهم تصریح کرد: من با تحقیقاتی که انجام دادم نظر شخصی خود را در مورد همه نامزدها اعلام می کنم و نمی دانم بقیه اهل سنت یا طوایف و گروه های دیگر چه تصمیمی گرفته اند، اما به عنوان رئیس جمهور بودم. در مجلس دهم از فراکسیون اهل سنت و در مجلس یازدهم نیز عضو کمیسیون امنیت ملی بودم. من سعی می کنم آقای مزیکیان رای بیاورم.

وی افزود: آقای بیزیکیان چند ویژگی شخصیتی دارد. اولاً او شخصیتی وفادار و دارای صفات بارز انسانی است و از طرفی به انقلاب و مردم اعتقاد دارد. از سوی دیگر تاریخ انقلاب و جبهه و همچنین حقوق مردم و دفاع از حقوق مردم نشان می دهد که دکتر همیشه فردی شجاع و صادق است.

ادوار نماینده مجلس تصریح کرد: نکته دیگر اینکه آقای مزیکیان نیروی متخصصی است، نیرویی که از دانشگاه و حوزه پزشکی وارد کار سیاسی شده و به نظر من شناخت عمیقی از طیف های مختلف قومیتی و مذهبی دارد. و گروه ها او در مناطق کردنشین مهاباد به دنیا آمد، همچنین در میان آذربایجانی‌های مناطق مختلف بزرگ شد، سال‌ها در سیستان و بلوچستان خدمت کرد و در مناطق مختلف قومی و مذهبی حضور داشت. حتی در مجلس که هشت سال در خدمت ایشان بودیم، ایشان تمام کمک های لازم را برای دفاع از مسائل قومی و مذهبی مردم انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: ایشان به شدت به وحدت در مفهوم عملی اعتقاد دارند نه شعاری و واقعاً فردی است که اگر رئیس جمهور شود می تواند حلقه قدرتمندی را در دولت و در بین مدیران قوی در استان ها و ادارات مختلف تشکیل دهد. بخشی از پاسخگویی به نیازهای واقعی مردم از جمله زنان، جوانان، گروه های قومی و اقلیت ها باشید.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به شرایط حضور مردم در انتخابات گفت: اکنون با شکافی بین مردم و بخش‌هایی از دولت مواجه هستیم به گونه‌ای که بخش مهمی از مطالبات مردم مورد غفلت قرار می‌گیرد و برخی از مردم در کشور هر روز تلاش می کنند تا دایره انقلابی را کوچکتر کنند و همه را از قطار انقلاب بیرون بیاورند. آمار انتخابات اخیر تهران را مشاهده می کنید. درست است که عده ای جشن گرفتند چون پیروز شدند، اما نمی فهمند که این کمرنگ بودن چقدر به انقلاب کشور لطمه زد.

وی افزود: اگر پزشکان پیروز شوند، شاهد آشتی و اتحاد اکثریت مردم و دولت خواهیم بود و همچنین می تواند بسیاری از اقوام و اقوام و اقوام مذهبی، اهل سنت و دیگران را امیدوار کند و به نظر من این بزرگترین است. خدمت به امنیت ملی، سیاست داخلی و سیاست خارجی است

این فعال سیاسی همچنین تصریح کرد: به همین دلیل آقای مدزیکیان را انتخاب کردیم، همچنین در تلاش هستیم تا با مناطق سنی نشین کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان، هرمزگان، گیلان، منطقه تالش و مناطق ترکمن نشین و سایر مناطق فارس و سایر مناطق فارس و بلوچستان ارتباط گسترده ای برقرار کنیم. سایر مناطقی که اهل سنت در آن حضور دارند، ما شروع به تشویق اقوام به شرکت در انتخابات و حمایت از آقای …

رحیمی جهان آبادی گفت: البته می دانید که ما یک حزب سیاسی نیستیم که بخواهیم برای فلانی تصمیم حزبی بگیریم، بلکه جمعی از نمایندگان ادوار و همفکران آقای مزکیان هستیم و امیدواریم بتوانیم. مردم را متقاعد کنید که بروند و به او رای دهند.

27.27.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا