اخبار روز سینما

عکس عاشقانه زیبا بروفه و پسرش خبر ساز شد! / عشق مادر و پسری تو این عکس موج می‌زنه! + عکس

زیبا بروفه فارغ التحصیل حقوق قضایی است اما به دلیل علاقه شدید به بازیگری از سال 1373 فعالیت خود را در این عرصه شروع کرده است. در ادامه عکس او را در کنار پسر زیبایش مشاهده می کنید.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر ملت: زیبا بروفه یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون است. زیبا بروفه در دهه 70 خوش درخشید و در دهه 80 به شهرت رسید، چند سال پیش زیبا بروفه با ضایعه تلخ مرگ همسرش مواجه شد که او را مجبور به دوری از سینما کرد. پیام صابری همسر او در سال 1397 درگذشت.

پنج سال پیش اتفاق تلخی زیبا باروفه را مدت ها در شوک فرو برد. زیبا بروفه همسرش پیام صابری بازیگر، کارگردان و گریمور را در سال 97 بر اثر ایست قلبی از دست داد.

با اینکه پیام دیگر در میان ما نیست، اما فرزندش اهورا از او به یادگار مانده است.

اهورا الان بزرگتر شده و همانطور که در آخرین عکس دو نفره با مادرش می بینید به نظر می رسد بسیار مامانی است و مادرش هم عاشق او است.

عکس عاشقانه زیبا بروفه و پسرش خبر ساز شد! / عشق مادر و پسری تو این عکس موج می‌زنه! + عکس

بیوگرافی زیبا بروفه

زیبا بروفه متولد 1354 در تهران است و دارای مدرک فوق لیسانس حقوق قضایی است.

او در فیلم «شب روباه» به ایفای نقش پرداخت. و در سال ۱۳۷۷ با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران به شهرت بیشتری دست یافت. او به دلیل انتشار غیرمجاز قسمت هایی از فیلم ازدواجش به مدت 4 سال از فعالیت محروم شد و اجازه فعالیت رسمی را نداشت. او همسر پیام صابری، هنرمند و هنرپیشه گریم بود که در 18 آذر 1397 در تهران در سن 45 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا