فصلی که با شنیدن نامش به ذهن خطور می کند، پاییز است، رقص هزار برگ رنگارنگ با صدای آرامشان. آیا می توانید در پاییز بیایید و شاهد این زیبایی ها باشید؟ نبود; قدم زدن در جنگل هیرکانی النگدره به شما این فرصت را می دهد تا طبیعتی را ببینید که در آن عشق موج می زند.

به گزارش ایسنا، وجود هزاران تنه درختان انجیلی در دامنه جنوبی استان گلستان که به عنوان سپری رنگارنگ در ورودی جنگل های هیرکانی عمل می کنند، منظره ای جدید و منحصر به فرد را در فصل پاییز ایجاد می کند که همه آن را می توان دید. بر فراز گلستان

درختان معروف به یکی یکی از زیباترین درختان جنگل های ایران به شمار می رود.

تنوع شکل و اندازه و رنگ برگ ها به قدری زیاد است که رهگذران را مجذوب خود می کند و همین امر باعث شده تا مردم گرگان برای لذت بردن از پارک جنگلی النگدره جشنواره هزاران رنگ پاییزی را برگزار کنند. در این پارک برگ های مصنوعی کتاب مقدس را تمرین کنید تا شاید برخی از جاذبه های این ایالت را معرفی کنند.

النگدره; باشکوه ترین جنگل ایران در پاییز هزاران رنگ

سفر بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است، همیشه به دنبال زمان مناسب است، اما سفر تنها به بازدید از شهر و دیدن زیبایی های تاریخی یک منطقه ختم نمی شود، طبیعت گردی نیز یکی از لذت بخش ترین فعالیت هاست. برای سفر در سراسر ایران که آب و هوای متفاوتی دارد، زیبایی های طبیعی زیادی وجود دارد که ارزش دیدن را دارد. از میان این همه جاذبه، جنگل النگدره است یکی یکی از زیباترین و دلنشین ترین نقاشی های خداوند است. زیبایی این جنگل در هر فصلی از سال متفاوت است، اما بهترین فصل برای استراحت و آرامش، پاییز است.

موقعیت جغرافیایی جنگل النغدره

یکی یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی گرگان در پنج کیلومتری این شهر، جنگل النگدره است. امروزه این جنگل با مساحت تقریبی 185 هکتار به پارک جنگلی تبدیل شده است. یکی یکی از بهترین مکان ها برای استراحت و دور شدن از هیاهوی شهر است.

زیباترین و باشکوه ترین جنگل ایران در پاییز امسال عروس جنگل های شمال را در فصل هزار رنگ ببینید آسان ترین راه برای رسیدن به النگدره

پوشش گیاهی جنگل

جنگل النگدره دارای پوشش گیاهی متنوعی مانند توسکا، کامفری، بید، گلپر، شیره، افرا، مریم گلی، کاج اروپایی و بلوط است. استان گلستان و شهرستان گرگان مانند سایر مناطق ایران چهار فصل را تجربه می کنند و هر فصل زیبایی های خاص خود را دارد اما فصل پاییز نیز وجود دارد. یکی سفر به این جنگل زیبا یکی از هیجان انگیزترین فصل هاست.

یک شب اقامت در دل طبیعت

یکی یکی از زیباترین و لذت بخش ترین تفریحات در جنگل ها جمع شدن دسته جمعی کنار آتش و نوشیدن چای چوب است. جنگل النگدره به دلیل امکاناتی که دارد یکی یکی از بهترین گزینه ها برای دور شدن از شهر و استرس روز و لمس پاییز و درختان رنگارنگ است.

زیباترین و باشکوه ترین جنگل ایران در پاییز امسال عروس جنگل های شمال را در فصل هزار رنگ ببینید آسان ترین راه برای رسیدن به النگدره

قدم زدن در مسیر سلامتی

تصور قدم زدن در میان انبوه درختان زرد و نارنجی کار سختی نیست، فقط کافی است از جنگل النگدره گرگان دیدن کنید. یکی از تفریحات دیگر این پارک جنگلی که ساعت ها قبل از طلوع آفتاب می توانید در آن پیاده روی کنید، مسیر سلامت است.

رودخانه ای بهشتی در میان جنگل

موقعیت آب در کنار جنگل یکی یکی از زیباترین ترکیبات خلقت است. از دیگر نقاط دیدنی جنگل النگدره می توان به رودخانه قلاشی و چشمه های اطراف آن اشاره کرد.

زیباترین و باشکوه ترین جنگل ایران در پاییز امسال عروس جنگل های شمال را در فصل هزار رنگ ببینید آسان ترین راه برای رسیدن به النگدره

امکانات پارک جنگلی

جنگل الننگدره هفتمین سایت گردشگری برتر ایران و پارک جنگلی در استان گرگان دارای سرویس بهداشتی، برق، زمین بازی کودکان، عبادتگاه و … می باشد. امکانات بسیار مناسبی برای اقامت کوتاه مدت دارد.

جاده دسترسی

جنگل النگدره در پنج کیلومتری غرب گرگان قرار دارد و برای رفتن به آن باید از بلوار ناهارخوران وارد حاشیه این جنگل شوید. نکته مهم دیگر در مورد این پارک جنگلی این است که با توجه به ممنوعیت ورود خودرو در روزهای زوج، خودرو باید در این روزها در پارکینگ پارک شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما