اخبار روز سینما

مشهورترین زوج‌های هالیوودی که کسی از رابطه عاشقانه آنها اطلاع ندارد!/ عکس

دنیای مجازی این روزها باعث شده بسیاری از زوج ها و سلبریتی ها از زندگی عاشقانه خصوصی گرفته تا فرزندان و فعالیت های روزمره، لحظه لحظه لحظه زندگی خود را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. اما افراد مشهوری نیز هستند که نمی خواهند لحظات خصوصی و عاشقانه خود را به اشتراک بگذارند. این بازیگران و افراد مشهور سال هاست که سعی می کنند روابط خود را از پاپاراتزی ها و روزنامه ها پنهان کنند. در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

 

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

اوا مندز و رایان گاسلینگ

اوا مندز و رایان گاسلینگ از سال 2011 در یک رابطه عاشقانه بودند و از آن زمان رابطه خود را خصوصی نگه داشته اند. آنها 2 دختر دارند، اوا مندز از انتشار چهره آنها در شبکه های اجتماعی خودداری می کند. او گفت تا زمانی که فرزندانش به سن کافی نرسند عکس هایش را پست نمی کند.

اما علیرغم رابطه بسیار خصوصی این زوج، بارها بوده که این زوج به یکدیگر اشاره داشته باشند. رایان گاسلینگ پس از دریافت گلدن گلوب خود برای «لا لا لند»، از شریک زندگی‌اش به خاطر اینکه مادر فوق‌العاده‌ای برای فرزندانشان است، تشکر کرد. مندز همچنین از دیدن عکس گاسلینگ زمانی که در یک برنامه تلویزیونی بود هیجان زده شد و گفت: “به او نگاه کن!”

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

مارگو رابی و تام اکرلی

مارگو رابی در سال 2013 هنگام ساخت یک فیلم با تام اکرلی، دستیار کارگردان و تهیه کننده آشنا شد. به همراه 5 نفر از دوستانش هم اتاقی شدند اما در نهایت عاشق هم شدند و رابطه عاشقانه خود را مخفیانه آغاز کردند. این زوج در سال 2016 در یک مراسم خصوصی ازدواج کردند. رابی در این باره گفت: ازدواج کردن جالب ترین کاری است که تا به حال انجام داده ام… اکنون مسئولیت همسر کسی بودن را بر عهده دارم و می خواهم فرد بهتری باشم.

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

جنیفر لارنس و کوک مارونی

جنیفر لارنس و همسرش کوک مارونی، صاحب یک گالری هنری، رابطه خود را از انظار عمومی دور نگه داشته اند. آنها امسال صاحب یک پسر شدند، اما لارنس چیز زیادی درباره بارداری و فرزندش فاش نمی کند. او می خواهد مرزها را در رابطه با ازدواج، فرزند و به طور کلی با خانواده اش حفظ کند.

 

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

ناتالی پورتمن و بنجامین میلیپید

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید در جریان ساخت فیلم «قوی سیاه» که میلیپید طراح رقص آن بود، با هم آشنا شدند. این زوج در سال 2012 در یک مراسم بسیار خصوصی در یک خانه خصوصی با حضور خانواده و دوستان ازدواج کردند.

پورتمن به زندگی خصوصی خود اهمیت زیادی می دهد و آن را اولویت خود می داند. او در یک اتفاق نادر به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان عکسی از خود و همسرش در اینستاگرامش منتشر کرد. البته اخیرا شایعات زیادی در مورد خیانت همسر ناتالی پورتمن منتشر شده و ازدواج او زیر سوال رفته است.

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

اما استون و دیو مک کری

اما استون و دیو مک کری، نویسندگان شنبه شب زنده، رابطه خود را عمدتاً خصوصی نگه داشته اند. تا اینکه در سال 2019، استون عکسی از او در کنار مک کری منتشر کرد و حلقه نامزدی خود را به نمایش گذاشت. این زوج در سال 2021 صاحب یک دختر شدند و منابع مختلف زندگی مشترک آنها را قوی توصیف کرده اند.

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

زندایا و تام هالند

رابطه صمیمی غیرقابل انکار بین تام هالند و زندایا در فیلم “مرد عنکبوتی” (Spider Man) گمانه زنی هایی در مورد وجود رابطه عاشقانه بین آنها ایجاد کرد. آنها آن را رسمی نکردند، اما یک منبع تایید کرد که هالند و زندایا در طول ساخت فیلم با هم رابطه عاشقانه‌ای را شروع کرده‌اند. این منبع به رسانه ها گفت: آنها بسیار مراقب هستند که رابطه خود را خصوصی و دور از چشم عموم نگه دارند، اما با هم سفر کرده اند و سعی می کنند تا حد امکان زمان بیشتری را با هم بگذرانند.

هنگامی که یک ویدیوی خصوصی از این دو بازیگر که نسبت به یکدیگر ابراز محبت می کردند منتشر شد، هالند از این حادثه انتقاد کرد و گفت که احساس می کند حریم خصوصی آنها دچار مشکل شده است. وی در این باره گفت: لحظه بین 2 نفر که به یکدیگر علاقه مند هستند اکنون با تمام دنیا به اشتراک گذاشته شده است. هالند همچنین تاکید کرد که از آنجایی که او چیزهای زیادی درباره خود به عنوان یک سلبریتی به اشتراک گذاشته است، سعی می کند زندگی خصوصی خود را از کانون توجه دور نگه دارد.

8 زوج مشهور هالیوودی که هیچ چیز از رابطه خود فاش نمی کنند

داکوتا جانسون و کریس مارتین

داکوتا جانسون و کریس مارتین، خواننده کلدپلی، در سال 2017، چند سال پس از جدایی مارتین از ستاره هالیوود، گوئینت پالترو، شروع به ملاقات کردند. آنها چیزی از رابطه خود فاش نکرده اند، اما به نظر می رسد که رابطه خوبی با یکدیگر دارند. آنها اغلب در قرارهای عاشقانه و سفرهای خانوادگی با فرزندان مارتین با هم دیده می شوند و البته در مواردی به رابطه خود اشاره کرده اند; مثل زمانی که مارتین در یکی از کنسرت های کلدپلی آهنگی را به جانسون تقدیم کرد. او گفت: “این آهنگ درباره دنیای من است و او اینجاست.”

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/زوج-های-هالیوودی-که-رابطه-عاشقانه-خود-ر/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا