اخبار روز سینما

زن جوکر منبع افشاگری مرجانه گلچین شد!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مرجانه گلچین در گفت‌وگویی با بیان اینکه زنان تولیدکننده «جوکر» را باید به فال نیک گرفت. احسان علیخانی تمام تلاش خود را کرد تا با حضور زنان در جوکر ثابت کند که زنان در عرصه کمدی چیزی از مردان کم ندارند و فقط باید به آنها فرصت داد. متأسفانه ما هنوز خطوطی داریم که دیگر در دنیا معنایی ندارد. من جزو اولین نفراتی بودم که به این برنامه دعوت شدم، اما نمی دانم به خاطر سنم یا مدتی که می گذرد، برای ورود به چنین فضاهایی کمی تردید داشتم. یعنی از فضایی که مخاطب ما را به عنوان بازیگر می بیند رها کنیم و وارد برنامه غیر رسمی و آزادتر شویم.

ما خانم ها مخصوصا در کمدی کار خیلی سخت تری نسبت به آقایان داریم. چون نمی توانیم از فیزیک فیزیکی و کلامی استفاده کنیم. با این نگاه متفاوت به حضور زنان در کمدی، امثال من که بیش از 40 سال است در این حرفه حضور دارم، باید کمی از حضور واقعی در یک رئالیتی شو بترسم.

در سینما با تعداد محدودی بیننده سروکار داریم، اما وقتی در رسانه‌ای مانند سکو و تلویزیون ظاهر می‌شویم، انگار یک مگافون در دست داریم و با مخاطب صحبت می‌کنیم. این صحبت برای عموم مردم گیج کننده است.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا